اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج عشایر آذربایجان‌غربی:

یک سوم شهدای آذربایجان‌غربی از عشایر هستند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج عشایر آذربایجان‌غربی گفت: یک سوم شهدای استان را شهدای عشایر تشکیل می‌دهند.

یک سوم شهدای آذربایجان‌غربی از عشایر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بهلول جاهدی ظهر امروز در همایش عشایر، ذخایر انقلاب و یاران ولایت که در کانون بسیج جوانان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه اقتصاد کشور به دلیل اجرای طرح تحول اقتصادی، مسائل جهانی و بحران اقتصادی غرب در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و از سوی دیگر به دلیل مسائل منطقه‌ای، موضوع حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی راهکاری مهم در راستای مقابله با حربه‌های نظام استکبار جهانی علیه ملت ایران است.

وی با تاکید بر توجه به بخش اقتصادی و رونق اقتصاد در کشور افزود: امسال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در اولویت قرار دارد و باید راهکارهای مناسبی در همین راستا برای رونق اقتصادی پیش‌بینی شود.

جاهدی عشایر را از مصادیق تولید ملی خواند و گفت: عشایر از مسائل مادی گرفته تا مسائل امنیتی خودکفا هستند و به عنوان مولد فعالیت‌های خود را از تولید تا مصرف انجام می‌دهند و جامعه شهری در این زمینه نیازمند این اقشار هستند.

این مسئول ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تحریم‌های یک‌جانبه غرب علیه ایران در صدد جلوگیری از رشد و پیشرفت ایران اسلامی در منطقه و جهان وجود داشته است و این امر نه تنها خللی در عزم و اراده مردم این سرزمین نداشته بلکه سبب خودکفایی و پیشرفت ایران اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی ملت ایران در سایه اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب به دست آمده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با حرکت‌های سرنوشت‌ساز هر روز بالنده‌تر و منسجم‌تر می‌شود.

جاهدی با بیان اینکه یک سوم از شهدای استان را شهدای عشایر تشکیل می‌دهند، بیان کرد: ملت بزرگ ایران برای رسیدن به عزت و افتخاری که امروز در آن قرار گرفته‌اند مسیر طولانی و سختی را پشت سر گذاشته‌ است و در این راستا شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده‌اند.

مسئول بسیج عشایر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال در هفته بسیج عشایر برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی پیش‌بینی شده است، گفت: این برنامه‌ها با هدف کمک و همیاری به خادمان نظام اسلامی و مرزنشینان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول