اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو آذربایجان‌غربی خبر داد

معرفی برترین‌های مسابقات تکواندو جوانان آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو آذربایجان‌غربی گفت: برترین‌های مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان آذربایجان‌غربی معرفی شدند.

معرفی برترین‌های مسابقات تکواندو جوانان آذربایجان‌غربی

امیرعلی علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسابقات جوانان و بزرگسالان بانوان استان با عنوان جام کوثر با حضور 60 نفر از بانوان تکواندوکار استان که از 28 اردیبهشت آغاز شده بود امروز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وی با اعلام نفرات اول هشت وزن این مسابقات افزود: الهام قدرتی و سپیده صفری از ارومیه، سونیا ستاری از تکاب، الهام سلیم‌زاده، زهره وهابی، مونا قلی‌زاده، کلثوم شجاع و نسا کاظمی از ارومیه نفرات برتر این دوره از مسابقات شدند.

این مسئول در ادامه مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان آزاد آقایان استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور 145 تکواندوکار از استان در سالن شماره یک تختی ارومیه برگزار شد.

علیپور با اشاره به نفرات اول اوزان یک تا هشت این مسابقات تصریح کرد: امیر پورغفار و آیدین شاه‌میرزا از ارومیه، آرمین محمودی اصل از شاهین‌دژ، حامد عزیزی از پیرانشهر، پیام حاجی‌پور، رضا اسکندری، مرتضی سلیمانی و بهنام رضازاده از ارومیه عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به عملکرد هیئت تکواندو استان در سال جاری بیان کرد: به منظور آشنایی داوران با قوانین و اصلاحات جدید داوری سمینار هماهنگی داوران استان با حضور 38 داور در بخش آقایان و 12 نفر در بخش بانوان زیر نظر مدرس اعزامی از فدراسیون هفته گذشته در خانه کاراته ارومیه برگزار شد و در پایان این دوره از آزمون تئوری و عملی از داوران به عمل آمد.

علیپور اضافه کرد: بر اساس نتایج آزمون به عمل آمده، از داوران این استان در مسابقات لیگ‌های کشوری و قهرمانی کشور و استان استفاده می‌شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان با بیان اینکه بر اساس تقویم ورزشی امسال ثبت‌نام آزمون ارتقا کمربند دان پنج، شش و هفت آغاز شده است، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در این آزمون در سایت فدراسیون انجام می‌شود و تا هشتم خرداد ماه برای آزمون ارتقای کمربند دان پنج و شش برای ثبت نام آزمون ارتقای کمربند دان هفت تا 22 خرداد مهلت تعیین شده است.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول