اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی:

تشکل‌های غیردولتی آذربایجان‌غربی سرشماری می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: تشکل‌های غیردولتی آذربایجان‌غربی که دارای شناسنامه هستند، سرشماری می‌شوند.

تشکل‌های غیردولتی آذربایجان‌غربی سرشماری می‌شوند

حمید ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه تصریح کرد: انعقاد قرارداد با سه پژوهشکده برای انجام سرشماری تشکل‌های غیردولتی در حال انجام است و تعداد این قراردادها به 15 قرارداد خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به بازخوانی تشکل‌های غیردولتی استان، افزود: با اجرای این طرح سمن‌های آذربایجان‌غربی بازخوانی می‌شوند.

ابراهیمی با اشاره به چابک‌سازی دولت، اعلام کرد: با توجه به اینکه کوچک‌سازی و چابک‌سازی دولت در سال‌های اخیر مد نظر قرار دارد باید بتوانیم از توان تشکل‌های مردم‌نهاد به نحو شایسته‌‌ای در این زمینه بهره بگیریم.

وی با اشاره به برگزاری همایش و سمینارهایی برای مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد، گفت: این همایش‌ها و سمینارها گام مهمی در راستای چگونگی اداره کردن این سازما‌ن‌ها است.

این مسئول با اشاره به اهمیت سازمان‌های مردم نهاد، اظهار داشت: باید بتوانیم از توان سازمان‌های مردم‌نهاد استان در زمینه‌های مختلف بهره گیریم و برای این منظور در مرحله نخست، توانمندسازی سمن‌ها مورد توجه است.

ابراهیمی با اشاره به بازخوانی پرونده سمن‌های استان، افزود: پرونده سمن‌های استان مورد بازخوانی قرار گرفته و سمن‌هایی که در اساس‌نامه آن‌ها مشکلاتی وجود داشت اصلاح شده‌اند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول