اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راوی دفاع مقدس:

در مقابله با جنگ نرم مطیع ولایت فقیه هستیم

خبرگزاری فارس: راوی دفاع مقدس گفت: امروز در مقابله با جنگ نرم باید همانند رزمندگان اسلام همواره گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

در مقابله با جنگ نرم مطیع ولایت فقیه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سید علیرضا رفیعی در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع بسیجیان شهرستان جیرفت اظهار داشت: در تاریخ ایران خرمشهر چند بار از اشغالگران باز پس گرفته شد، اما در دوران دفاع مقدس رزمندگان با استقامت و پایداری در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که تمام دنیا حامی او بود، ایستادند تا خرمشهر را پس گرفتند.

وی با اشاره به این سخن امام (ره) که فرمودند «فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش‌ها است»، افزود: امروز ارزش‌های ما در جنگ نرم مورد هجمه قرار گرفته است.

رفیعی با اشاره به اینکه در جنگ سخت، ما با ایمان و پایداری رزمندگان به پیروزی رسیدیم، تصریح کرد: امروز نیز در مبارزه با جنگ نرم دشمن وظیفه سنگینی بر عهده ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز روش دشمن در جنگ عوض شده است، ابراز داشت: در جنگ سخت هدف، گرفتن سرزمین و مبارزه همراه با خشونت است، اما در جنگ نرم دشمن با هدف از بین بردن ارزش‌ها از ابزارهایی استفاده می‌کند که مشهود نیست.

راوی دفاع مقدس گفت: امروز دشمن با ابزاری مانند رسانه‌ها، فناوری اطلاعات، بازی‌های رایانه‌ای و حتی اسباب‌بازی‌ برای نوزادان ما برنامه‌ریزی کرده است تا آرمان‌ها و ارزش‌های ما را مورد حمله قرار دهد.

رفیعی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما فرمانده نظامی داشتند که فرمانده معنوی آنها نیز بود و در تمام مراحل با تمام وجود گوش به فرمان ولایت بودند.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیز در مقابله با جنگ نرم باید مانند همان رزمندگان گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم، اذعان داشت: وقتی ایشان با نامگذاری سال این هدف را دارند که از تولیدات ملی حمایت شود، وظیفه همه به ویژه نیروهای مسلح اطاعت از این فرمان است.

رفیعی با اشاره به مشکلات خانواده‌های جانبازان عنوان کرد: 2 هزار جانباز زیر خط قرمز در کشور ما وجود دارند به همین دلیل باید همواره به یاد داشته باشیم، این انقلاب از ایثارها و گذشت آنها است و باید قدردان این یادگاران دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول