اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه در مقابله با جنگ نرم همکاری هنرمندان را غنیمت می‌شمرد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در راستای عمل به تکلیف خود در مقابله با جنگ نرم دشمن همکاری هنرمندان این استان را غنیمت می‌شمرد.

سپاه در مقابله با جنگ نرم همکاری هنرمندان را غنیمت می‌شمرد

خیرالله حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای مقابله با تهدیدات دشمن در جنگ نرم از ظرفیت و قابلیت‌های هنرمندان این استان استفاده می‌کند.

این مسئول فرهنگی در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وظایف ذاتی سپاه در این عرصه گفت: اکنون در هنگامه تهدیدات فرهنگی دشمنان، همه ما وظیفه داریم با مسلح شدن به سلاح هنر ناب اسلامی که در وجود جوانان این مرز و بوم نهفته بوده، به مقابله با این تهدیدات رفته و اجازه پیشروی در این کارزار از دشمن گرفته شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برگزاری جلسات قرارگاه فرهنگی در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و بیان داشت: این جلسات که با مشارکت و همراهی ادارات استان برگزار می‌شود در زمینه بصیرت‌افزایی تاکنون خروجی موفقی داشته است.

وی از برآورده شدن انتظارات در این نوع از جلسات اشاره کرد و گفت: به همین منظور آمادگی برگزاری نشست با اصحاب هنر و فرهنگ این استان را داریم و معتقدیم با همکاری و هم‌فکری اصحاب هنر و فرهنگ بهتر می‌توان در راستای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان برنامه‌ریزی کرد.

حسن‌پور به برنامه‌های سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در رده‌های مختلف بسیج بوده که آثار فاخر هنری بسیجیان هنرمند استان در طول سال گذشته برای ارسال به دبیرخانه جشنواره جمع‌آوری شده است.

این مسئول افزود: بخش عمده‌ای از این آثار جمع‌آوری شده که پس از ارسال به دبیرخانه جشنواره، آثار برگزیده توسط هیئت داوری معرفی خواهند شد.

وی به ساخت 700 دقیقه فیلم مستند در این معاونت اشاره کرد و گفت: بخش‌هایی از این تولیدات مستند از طریق صدا و سیما پخش شده است.

وی به سایر تولیدات فرهنگی اشاره کرد و گفت: تولیدات مختلف زیادی در خصوص مناسبت‌های مختلف اعم از عکس و طراحی پوستر و بنر و همچنین سرود تاکنون داشته‌ایم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول