اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اردبیل:

زنان در سنگر جنگ نرم مجاهدان واقعی دفاع از حریم دینی و اعتقادی باشند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: زنان ما باید در سنگر جنگ نرم مجاهدان واقعی دفاع از حریم دینی و اعتقادی باشند.

زنان در سنگر جنگ نرم مجاهدان واقعی دفاع از حریم دینی و اعتقادی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری‌اصل عصر امروز در همایش زن، زندگی سالم، نشاط و تحکیم بنیان خانواده در اردبیل اظهار داشت: امروز دشمن وقتی می‌بیند از همه جا رانده شده است دست به ایجاد جنگ نرم در داخل ایران زده اما ما به صراحت اعلام می‌کنیم که این جنگشان نیز همچون توطئه‌های 33 سال گذشته شکست خورده است.

وی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: جایگاه رفیع بانوی اطهر اسلام حضرت زهرا (س) باید در جامعه ما تبیین و تشریح شود و زنان ما باید این خیرات و برکات را نصیب خویش کنند.

جعفری‌اصل حضرت زهرا (س) را بزرگ‌ترین استوانه عفاف، حجاب و اعتقادات اسلامی بیان کرد و افزود: ذکر فیوضات و برکات معنوی آن حضرت کاری بس شگرف است اما با نگاه آگاهانه و واقع‌بینانه به منشور اخلاقی حضرت زهرا (س) در می‌یابیم که ایشان در واقع زنان عالم را عزت و اعتبار بخشیدند و این عزت همواره باید در جامعه ما نهادینه‌تر باشد.

این مسئول با یادآوری این‌که حضرت زهرا(س) همسری مهربان، دختری پاک و مادری شفیق و تربیت‌کننده فرزندانی بزرگ بود، خاطر نشان کرد: وظیفه سنگین مادری امروز باید با تأسی از آن حضرت به جای آورده شود و نقش مادری ما باید الگو گرفته از سیره و سلوک بتول محمد (ص) باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جنگ نرم را یک تحرک فرهنگی در به استحاله کشیدن ارزش‌های معنوی ایران اعلام کرد و ادامه داد: هدف غرب از راه‌اندازی این جنگ کذایی آن است تا با در هم کوفتن احساسات و از بین بردن هویت زن اهداف شوم خود را در نابودی جامعه زنان به بار بنشاند.

به گزارش فارس، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل مقابله با جنگ نرم را امری پیچیده اعلام کرد و گفت: غرب در این راه امکانات بیشتری در اختیار دارد ولی هیچ باکی نیست چرا که ما در مقابل تمام اندیشه‌های سیاه غرب سلوک فاطمی را داریم.

جعفری‌اصل رمز رهایی خانواده‌ها از دام غربی‌ها را عمل به منویات مقام معظم رهبری در راهبردی کردن برنامه‌های مبارزه با جنگ نرم اعلام کرد و افزود: آگاه‌سازی، بصیرت‌افزایی و ولایت‌پذیری نقش محوری در هدایت و حمایت از خانواده‌ها در برابر جنگ نرم دارد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول