اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

رواج مواد مخدر از شیوه‌های جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رواج مواد مخدر از شیوه‌های جنگ نرم دشمن است که برای مقابله با ایران اسلامی از آن غافل نمی‌شوند.

رواج مواد مخدر از شیوه‌های جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی استانداری، اکبر نیکزاد امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان اظهار کرد: یکی از ابعاد جنگ فرهنگی و نرم دشمنان ما ترویج مواد مخدر است که برای رواج آن در بین افراد مختلف جامعه به ‌ویژه نسل جوان برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: با وجود مقاومت مسئولان و مردم در برابر همه ابعاد این نوع ترفند شوم دشمنان، باز هم جامعه و نسل جوان در زمینه مواد مخدر از آسیب‌‌پذیری بالایی برخوردار است.

نیکزاد با اشاره به این‌که در برنامه‌ها و سند پیشگیری اولیه از اعتیاد، ماموریت‌ها و شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی به تفکیک معلوم است، تصریح کرد: در امر مبارزه با مواد مخدر، انتظار می‌رود تمام دستگاه‌های فرهنگی و پیشگیری در استان هماهنگ و هم‌گام‌ برنامه‌ریزی اساسی داشته باشند تا شاهد مصون‌سازی و واکسیناسیون آحاد سالم و در معرض خطر جامعه باشیم.

 استاندار با بیان این‌که دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف نظام اسلامی جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند، یاد‌آور شد: دشمن تلاش می‌کند با اقدامات مختلف زمینه‌ گسترش استفاده‌ مواد ‌مخدر صنعتی در ایران را افزایش دهد.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان افزود: رواج مواد مخدر توسط دشمنان در ایران اسلامی پیام‌های زیاد و قابل تأملی برای مسئولان دارد و در همین راستا ضرورت فعالیت بیشتر مسئولان ادارات و نهادها را در زمینه ارائه برنامه‌های پیشگیری از گرایش جوانان به مواد‌ مخدر بیشتر از گذشته می‌طلبد.

استاندار با بیان اینکه دشمن با طراحی و اجرای برنامه‌های گسترده و جنگ نرم علیه فرهنگ اسلامی ایران درصدد از کار انداختن موتور محرکه ایران اسلامی که جوانان هستند، می‌باشد، افزود: جوانان بسیج شدند و در هشت سال دفاع مقدس توانستند جبهه جنگ را شایسته اداره کنند و پیروز شوند و بعد از جنگ هم کشور را بسازند و در همه عرصه‌ها پیشرفت حاصل کنند.

 نیکزاد با بیان اینکه، مهم‌ترین رکن در پویایی و یا پسرفت یک جامعه نیروی انسانی بوده و در تقویت نیروی انسانی کارآمد باید همه شرایط را فراهم کرد، افزود: امروزه دشمن در نبرد و جبهه دیگری علیه جوانان، نوجوانان و جمهوری اسلامی وارد شده و آن گرایش به مواد مخدر است و جوانان ما غافل نیستند و از همیشه هوشیارتر می‌باشند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول