اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

دانشجویان افسران مقابله با جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستک گفت: دانشجویان افسران مقابله با جنگ نرم هستند.

دانشجویان افسران مقابله با جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس جواد قناعتی در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بستک، ضمن تبریک میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) و هفته زن اظهار داشت: روز زن، روز پایه‌گذاری افتخار و نقش بزرگ زنان در جامعه است و تجلیل از مقام حضرت فاطمه‌زهرا(س) تقدیر از شجاعت، علم، ایثار، جهاد و شهادت است.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) سرور و الگوی همه زنان عالم است و فاطمه(س) که آمد عشق متولد شد و دل‌های آسمانیان و زمینیان سرسبزتر از همیشه گشت.

فرماندار بستک ادامه داد: زنان و مادران ایران اسلامی نیز با الگوگیری از حضرت فاطمه‌زهرا(س) بحمدالله توانسته‌اند در صحنه‌های مختلف اجتماعی فرهنگی ،سیاسی و غیره نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

قناعتی ضمن تبریک به دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد و خانواده‌های آنان، دانشجویان را قشر آگاه و فرهیخته جامعه برشمرد که همیشه به عنوان قشر تأثیرگذار پیشتاز در تمام صحنه‌ها بوده‌اند.

وی افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی نهادی برخواسته از بطن انقلاب در حوزه آموزش عالی از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار بوده و ارتقای کمی و کیفی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پرورشی، فرهنگی و تحقیقاتی نشان از اهتمام عملی مسئولان این دانشگاه در پیش‌برد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تولید علم و تربیت نخبگان و فرهیختگان دارد.

قناعتی تاکید کرد: نباید به همین اندازه به تحصیل علم و تحقیق بسنده کنید، بلکه باید تلاش کنید هم‌چنان در مسیر کمال‌اندوزی و دانش‌ورزی گام بردارید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک در پایان با اشاره به تلاش دشمنان نظام و انقلاب در بهره‌گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای در ترویج فرهنگ غربی بیان داشت: تحصیل‌کردگان، اساتید و دانشجویان به عنوان افسران مقابله با جنگ نرم با راهکارهای عملی و برنامه‌ریزی مناسب و متناسب با نیازهای دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی و دینی تلاشی مضاعف کرده و در روشنگری جوانان و ارتقای بینش عقیدتی و دینی جوانان و جذب دانشجویان به مسائل دینی تلاش نمایند.

یادآور می‌شود در این مراسم از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف این دوره از دانشگاه آزاد اسلامی بستک تجلیل شد و گروه‌های هنری نیز به اجرای مراسم پرداختند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول