اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

ایران رتبه نخست منطقه را در زمینه فناوری کسب می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش زنجان گفت: امید است با اجرای سند تحول بنیادین رتبه نخست منطقه در زمینه فناوری توسط ایران کسب شود.

ایران رتبه نخست منطقه را در زمینه فناوری کسب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد مجتهدی ظهر امروز در همایش گسترش فرهنگ مطالعه و پژوهش اظهار کرد: سند تحول بنیادین، سبب پژوهش بیشتر توسط دانش‌آموزان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اجرای پنج نظام سنجش صلاحیت‌های عمومی و تخصصی از جمله برنامه‌هایی است که در سند تحول بنیادین گنجانده شده است، اضافه کرد: تربیت معلمان خلاق، نوآوری، ارزشیابی و تضمین کیفیت نیز از دیگر اهدافی است که در سند تحول بنیادین مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پروش هشت هدف مختلف با 14 راهبرد و 30 راهکار مشخص شده است، ابراز امیدواری کرد، با اجرایی‌شدن سند تحول بنیادین ایران بتواند رتبه نخست علمی را در زمینه علم و فناوری به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه با اشاره به اجرایی‌شدن سیستم آموزشی 3-3-6 در مدارس استان زنجان افزود: ارزشیابی و تضمین کیفیت از جمله مسائلی است که در سیستم آموزشی مزبور مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود نیز سخنانی اظهار کرد: آموزش و پرورش ایجرود در تلاش به منظور تربیت دانش‌آموزانی خلاق و کارآمد است.

تقی ناصر احمدی همچنین با اشاره به راه‌اندازی پژوهش‌سرا و تشکیل بنیاد نخبگان در شهر زرین‌آباد ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در زمینه حمایت از فرهنگیان و دانش‌آموزان خلاق اقدامات بسیاری را در طول سال انجام می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش ایجرود در سال تحصیلی جاری افزود: امسال اجرای 114 برنامه در مدارس ایجرود در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه این برنامه‌ها با هماهنگی مطلوبی اجرا شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود همچنین از گنجانده‌شدن زنگ نماز در مدارس شهرستان ایجرود افزود: هدف از تعبیه این زنگ در مدارس آشنایی و توجه بیشتر دانش‌آموزان با اهمیت نماز است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول