اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر علوم مطرح کرد

محقق شدن 90 درصد مصوبات دولت در بخش تحقیقات و فناوری

خبرگزاری فارس: معاون وزیر علوم و تحقیقات و فناوری گفت: در سفرهای گذشته هیئت دولت 83 مصوبه در بخش علوم و تحقیقات و فناوری ثبت شد که 90 درصد آنها به مرحله اجرا رسیده و یا اتمام یافته است.

محقق شدن 90 درصد مصوبات دولت در بخش تحقیقات و فناوری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی ایرانمنش ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه یکصد سفر استانی هیئت دولت در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در جمع خبرنگاران گفت: دستاوردهای سفرهای دولت در حوزه آموزش عالی، علم نافع و تولید ملی در وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و احداث دانشگاه‌های صنعتی، مراکز آموزشی پارک‌های علم و فناوری بوده است.

وی ادامه داد: پارک‌های علم و فناوری به منظور فعالیت سازمان یافته دانشگاهیان برای تبدیل ایده‌ها به محصول و نیز برقراری ارتباط پژوهشگران و مخترعان با صنعت و حوزه‌های کاربردی ایجاد می‌شود.

 معاون وزیر علوم و تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در سال 84 فقط 14 پارک و در دولت‌های نهم و دهم این تعداد به 30 پارک در سطح کشور رسیده است، گفت: پیگیری مصوبات هیئت دولت در سفرها بزرگترین دلیل خودکفایی کشور بوده است و مجموع برنامه‌های اجرا شده در طول سفرهای استانی هیئت دولت در حوزه تحقیقات و فناوری سبب تحولی شگرف در عرصه علم نافع و تولید ملی شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول