اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

رویکرد به سوی فناوری پیشرفته باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: امروزه رویکرد باید به سوی فناوری پیشرفته باشد به این معنا که بتوانیم ارزش افزوده بیشتر و قدرت رقابت را در سطح جهانی ایجاد کنیم.

رویکرد به سوی فناوری پیشرفته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی در مراسم تقدیر و تجلیل از ناظران پروژه‌های پژوهشی پارک علم و فناوری اظهار داشت: آنچه می‌تواند بستر حوزه تحقیق و پژوهش را فراهم کند گام‌های مصممی است که باید در این عرصه برداشته شود.

وی افزود: سفرهای استانی رئیس جمهور به سراسر کشور بیانگر این واقعیت است که ایشان همواره پیگیر مسائل و مشکلات موجود در کشور بوده و تلاش می‌کنند این کار عظیم را با سعه صدر و برنامه‌ریزی دنبال کنند در حالی که بسیاری این امر را غیر ممکن می‌دانستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: در صورت عدم ایجاد فضای مناسب در حوزه‌های اجتماعی و اجرایی در بخش‌های اندیشه و فناوری با مشکل مواجه می‌شویم که در این راستا پارک‌های علم و فناوری توانسته‌اند جایگاه مطلوب خود را در این راستا کسب کنند.

وی بیان کرد: پارک‌های علم و فناوری توانسته از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوبی استفاده کند تا جایی که شاهدیم در حوزه جوانان 700 نفر در سه گروه سنی 14 تا 29 سال مشغول فعالیت در مباحث پژوهشی هستند.

فامیل‌کریمی ادامه داد: گام‌های مهمی برای تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شده که باید برای دستیابی به آنها تلاش کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان نیز گفت: امروزه رویکرد باید به سوی فناوری پیشرفته باشد به این معنا که باید بتوانیم ارزش افزوده بیشتر و قدرت رقابت را در سطح ملی و جهانی ایجاد کنیم.

خسروپیری افزود: دانش بومی در سطح استان وجود دارد اما آنچه نیاز است تا حرکت ما را به سمت مثلث صنعت، پارک و بخش خصوصی هدایت کند فرآیند تبدیل دانش به صنعت است.

وی بیان کرد: ما نیازمند بستری هستیم که از امکان تبدیل سازماندهی شده فعالیت‌های نوآوارنه و فناورانه در داخل و بیرون از دانشگاه‌ها برخوردار باشد تا بتوانیم فناوری استان را در سطح مورد نظر رشد دهیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان در پایان گفت: مراکز رشد و کانون‌های شکوفایی در برخی شهرستان‌ها تشکیل شده که امید است در پایان برنامه پنجم بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول