اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بابل صورت می‌گیرد

برگزاری کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و دانش

خبرگزاری فارس: دبیر کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و دانش گفت: کنفرانس ملی فناوری و اطلاعات و دانش در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و دانش

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین میارنعمیمی عصر امروز در نشست خبری در بابل اظهار داشت: یکی از مهمترین فعالیت‌های کشور برگزاری انجمن علمی است که این انجمن‌ها متشکل از اساتید برجسته کشور در حوزه تخصصی است و عموما  نیز با رتبه استادی و دانشیاری فعالیت‌های پژوهشی و علمی خود را در حوزه‌های مختلف مدیریت می‌کنند.

 

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات این انجمن برگزاری کنفرانس‌های تخصصی است که از جمله کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش بوده که سه دوره را طی کرده است.

 

میارنعمتی اظهار داشت: دو دوره قبلی در دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه مشهد بوده و چهارمین  کنفرانس نیز به دلیل تعامل نزدیک در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.

 

میارنعمیمی تصریح کرد: فراخوان این کنفرانس آبان ماه سال 90 انجام شده که 20 آذرماه سال گذشته زمان ارسال مقاله بوده که به دلیل استقبال زیاد تا 15 دی‌ماه تمدید شد.

 

وی از ارسال 455 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس در بابل خبر داد و افزود: 50 عضو هیئت علمی از دانشگاه‌های سراسر کشور مقالات ارسالی را بررسی و 168 مقاله به عنوان مقاله برتر برگزیده شد.

 

میارنعمیمی تصریح کرد: سومین دوره کنفرانس سراسری فناوری و اطلاعات و دانش دوم تا چهارم خرداد ماه سال جاری  به مدت سه روز در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.

 

وی اذعان داشت: خدمات الکترونیک، مدیریت دانش و اطلاعات، پردازش دانش و اطلاعات، اهمیت اطلاعات، فناوری محاسباتی، فناوری رسانه‌ای، سیستم هوشمند، اقتصاد در جامعه الکترونیکی و روابط انسانی در جامعه اطلاعاتی و موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات و دانش از محورهای این کنفرانس است.

 

انتهای‌پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول