اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

حضور جوانان در اعتکاف پاسخی دندان‌شکن به دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: حضور جوانان در مساجد و در مراسم معنوی اعتکاف جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان می‌دهد.

حضور جوانان در اعتکاف پاسخی دندان‌شکن به دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین آیت‌الله هادی باریک‌بین پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف قزوین، اظهار کرد: همه ساله آئین معنوی اعتکاف با حضور جمع کثیری از مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در مساجد کشور برگزار می‌شود که جای بسی شکرگزاری است.

وی با اشاره به حضور با معنویت مردم در این مراسم، افزود: در مراسم معنوی اعتکاف، انسان بسیار به خداوند نزدیک شده و با معبود خود به راز و نیاز پرداخته و به درگاه لایزال الهی استغفار می‌کند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری بر حضور گسترده نوجوانان و جوانان در این مراسم تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمنان در توطئه‌های خود این نسل را با برنامه‌های گمراه کننده مورد هدف قرار داده‌اند، حضور آنها در مساجد و در مراسم معنوی اعتکاف جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های آنان می‌دهد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین برنامه‌های تبیین احکام، مسائل شرعی و قرائت قرآن را در مراسم اعتکاف مهم دانست و بیان کرد: باید در این مراسم معنوی با اعزام مبلغان توانمند دینی بتوان برای شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف برنامه‌های فرهنگی و تاثیرگذار و اعتقادی تدارک دید.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: بیان احکام و اجرای برنامه‌های متنوع و پاسخ به شبهات دینی و شرکت در حلقه‌های معرفت و قرائت همراه با تفسیر قرآن باید از اولویت‌های مراسم بزرگ اعتکاف باشد.

باریک‌بین بر برخورد حسنه مسئولان برگزاری مراسم اعتکاف با جوانان تاکید کرد.

در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام علی ارباب، رئیس‌دفتر نماینده‌ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین بر برگزاری هر چه بهتر مراسم معنوی اعتکاف در استان قزوین تاکید کرد و افزود: امسال با هماهنگی خوبی که مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان داشتند توانسته‌ایم تاکنون برنامه‌های متنوع و مناسبی را برای شرکت کنندگان مراسم اعتکاف تدارک ببینیم.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیرکل تبلیغات استان قزوین نیز از آمادگی این اداره‌کل در اعزام مبلغان دینی به مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

انتهای پیام/ل10/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول