اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

تمام نفس‏های ما باید در مسیر ولایت باشد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: راه خیر و سعادت در حقیقت همان راهی است که ولایت‌فقیه به ما نشان می‏دهد.

تمام نفس‏های ما باید در مسیر ولایت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز در مراسم مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت فتح خرمشهر در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: راه خیر و سعادت در حقیقت همان راهی است که ولایت‌فقیه به ما نشان می‏دهد.

وی افزود: ما افتخار می‏کنیم که پیرو امام باقر(ع) و امام حسین(ع) و یاران باوفایش هستیم چرا که این راه از طریق ولایت دنبال می‏شود.

استاندار سمنان بیان داشت: تمام نفس‏های ما باید در مسیر ولایت باشد، چرا که اگر غیر این باشد، در مسیر طاغوت قرار خواهیم گرفت.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه امام با اخلاص کامل دین خدا را کمک کرد و خدا هم ایشان را تنها نگذاشت، گفت: امام با تمام وجودش به خدا اعتقاد داشت و با تمام اعتقادش این آیه را بیان کردند که «یا ایها الذین آمنوا ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» و در حقیقت حضرت امام(ره) و یاران امام دین خدا را کمک کردند و خدا هم آنها را کمک کرد.

وی تصریح کرد: امام فرمودند تا موقعی که در راه اسلام بمانید، خدا شما را کمک می‏کند و موقعی که از این اتحاد و وحدت دست بردارید، این کمک و یاری وجود ندارد.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول