اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل:

همایش ملی عسل و گیاهان دارویی مهر ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل گفت: با تغییر زمان برگزاری همایش ملی عسل و گیاهان دارویی این همایش در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

همایش ملی عسل و گیاهان دارویی مهر ماه برگزار می‌شود

ارژنگ عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این همایش با پیشنهاد اتاق بازرگانی و جهاد کشاورزی قرار بود در شهریور ماه برگزار شود اما برای دعوت از مهمانان مختلف و ایجاد ظرفیت مناسب برای پذیرایی از آنها در خارج از فصل گردشگری تصمیم گرفته شد تا این همایش با همکاری خوب دستگاه‌های عضو کار گروه تخصصی اقتصادی مهر ماه برگزار شود.

وی تصریح کرد: مقرر شد میراث فرهنگی در خارج از فصل گردشگری با 60 درصد تخفیف با هتلداران برای میزبانی این همایش ملی هماهنگی‌های لازم را انجام داده و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تامین هزینه 50 نفر از شرکت‌کنندگان به همت اتاق بازرگانی و تلاش دیگر مجموعه‌ها این همایش آبرومند و در حد ملی برگزار شده و مقالات برگزیده ارائه شود.

 

* بساط مراکز جمع‌آوری شیر غیر‌قانونی برچیده می‌شود

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل همچنین در ادامه سخنان خود ضرورت برچیده شدن بساط مراکز جمع‌آوری شیر فاقد مجوز را خاطرنشان کرد و به خبرنگار فارس بیان داشت:‌ برخی از این مراکز فاقد پروانه بهره‌برداری هستند که از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین علوم پزشکی انتظار داریم با نظارت و کنترل بیشتر به جمع‌آوری این مراکز اقدام شود.

عزیزی یادآور شد: آلودگی شیر جمع‌آوری شده در این مراکز به حدی بالاست که گاه کارخانه‌داران با قیمت ارزان این شیر‌ها را خریداری کرده و با فرآوری تحویل بازار می‌دهند.

این مسئول در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: باوجود اینکه قیمت شیر خام 630 تومان در هر کیلو تعیین شده است که باید استاندارد بار میکروبی و چربی آن لحاظ شود اما واسطه‌گر قیمت را به حدی بالا برده است که گاه شیر بیشتر از قیمت تعیین شده به دست مصرف‌کننده رسیده و با نرخ پایین‌تر از تولید‌کننده خریداری می‌شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول