اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تنکابن

همایش ملی آموزش مدیریت آغاز به‌ کار کرد

خبرگزاری فارس: همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری در تنکابن آغاز به‌ کار کرد.

همایش ملی آموزش مدیریت آغاز به‌ کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن مسئول برگزاری همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این همایش گفت: علم مدیریت رشته‌ای فراگیر است و در همه حوزه‌ها می‌تواند ما را یاری کند و در پیشبرد اهداف رشد و توسعه‌ای کشور کارگشاست.

زهره شکیبایی افزود: در طول تاریخ بشریت بزرگ‌ترین سرمایه‌ انسانی دانش است و ما باید در مسیر کسب آن برای رسیدن به کمال تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: اگر پشتوانه ما مدیریت توانمند و آگاه باشد با برنامه‌ریزی و کار گروهی می‌توانیم از همه عوامل موجود بهره‌گیری کرده و بحران‌ها را مدیریت و آنها را به فرصت تبدیل کنیم.

مسئول برگزاری همایش با تاکید بر اینکه برگزاری این نشست‌های تخصصی به نوعی تعلیم و تربیت در گستره دانشگاهی است ادامه داد: برگزاری اینگونه همایش‌ها و تداوم آ‌نها می‌تواند به رشد و توسعه کشور بینجامد و در این راه ما و همه اندیشمندان و دانشجویان با تعامل و همکاری می‌توانیم به دستاوردهای خوبی برسیم زیرا ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن با تهدید‌ها و بحران‌های گوناگون مواجه هستیم.

وی با ارائه گزارشی مختصر از شکل‌گیری این همایش دو روزه گفت: ما با فراخوانی که دادیم استقبال خوبی توسط قشر دانشگاهی و اساتید از آن صورت گرفت که ثبت 500 شرکت‌کننده برای ارائه مقاله و ارسال‌ آنها به دبیرخانه این همایش جالب توجه بود که از میان آنها 250 مقاله از اقصی نقاط کشور برگزیده شدند.

شکیبایی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف بلند مدت برگزاری این همایش ایجاد ارتباط تعامل بین دانشگاه و دانشگاهیان با جامعه و مسائل مرتبط آن است زیرا در سایه‌ این تعامل ما می‌توانیم به دستاوردهای بزرگی برای رشد توسعه کشور برسیم.

در بخش دیگری از این نشست رئیس شورای سیاست‌گذاری این همایش و معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد تنکابن نیز با اشاره به الزامات برگزاری چنین نشست‌هایی در سطح کیفی ملی که از جمله سیاست‌گذاری‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است افزود: با توجه به اینکه این همایش و برگزاری آن با استانداردهای بالا در حال اجرا است ما بر آن هستیم تا آن را به عنوان یک برند ملی معرفی و به‌ صورت تقویمی هر ساله با کیفیت بالا و سطح مطلوب‌تر آن را برگزار کنیم.

خلیل پورشمسیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و واحد تنکابن از برگزاری این همایش و تلاش خوب مجریان آن بیان داشت: برای برگزاری این همایش همکاری و تعامل خوبی بین مدیران سایر دستگاه‌های اداری و اجرایی منطقه و دبیرخانه همایش برقرار شد که نشانگر اهمیت موضوع این همایش است.

وی در پایان گفت: آموزش مدیریت و رهبری در همه عرصه‌های اجتماعی و انسانی حائز اهمیت است و امیدواریم در راستای سیاست‌های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری در این همایش به دستاوردهای خوبی برای رشد و اعتلای کشور برسیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول