اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد ورامین‌:

همایش ملی 15 خرداد در دانشگاه آزاد ورامین برگزار می‌شود‌

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا از برگزاری همایش ملی 15 خرداد ورامین با دو سخنران خبر داد.

همایش ملی 15 خرداد در دانشگاه آزاد ورامین برگزار می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عزت‌الله نصیری ساعتی پیش در آخرین جلسه دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد شهرستان ورامین به همایش ملی قیام 15 خرداد اشاره کرد و گفت: این همایش امسال ششمین سالی است که به طور متوالی در دانشکده کشاورزی این دانشگاه با همکاری دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور ورامین برگزار می‌‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا افزود: هر سال از یک سخنران برای این همایش استفاده می‌شد اما امسال در جهت بالا رفتن سطح علمی همایش از دو سخنران بهره خواهیم گرفت، نخست سخنران علی نصیری فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با رویکرد سیاسی و دیگری محمد حسن رجبی دوانی مورخ برجسته ملی است که با رویکرد علمی و تاریخی سخنرانی می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: زمان این همایش را قبل از ترافیک عظیم خبری 14 و 15 خرداد و در روز سه شنبه نهم خرداد ماه انتخاب کردیم تا فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای اشباع نشده باشد، در این همایش همچنین با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان از خانواده شهدای 15 خرداد نیز تجلیل و قدردانی می‌شود.

نصیری برپایی نمایشگاه آثار حضرت امام (ره) در دانشگاه آزاد، ارسال پیام کوتاه فرهنگی مرتبط با این ایام به دانشجویان و اساتید، حضور دانشجویان و اساتید در طرح تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر، برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع تبیین شخصیت حضرت امام (ره) را از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای گرامیداشت 14 و 15 خرداد ذکر کرد.

در ادامه جلسه نیز مدیران ادارات و نهادها به ارائه گزارش از اقدامات آن ادارات در 14 و 15 خرداد پرداختند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول