اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرکرد میزبان همایش ملی بورس می‌‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کارگروه اقتصادی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش یک روزه بورس در این استان خبر داد.

شهرکرد میزبان همایش ملی بورس می‌‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حبیب الله قربان‌پور عصر امروز در نشست کارگروه اقتصادی این استان اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این همایش صورت پذیرفته و مشکلی برای برگزاری این همایش وجود ندارد.

وی افزود: همایش بورس به صورت یک روزه در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود.

مسئول دبیرخانه کارگروه اقتصادی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بررسی نقش بورس در توسعه اشتغال و ایجاد کارآفرینی در استان چهارمحال و بختیاری، نقش بورس در جذب سرمایه‌های این استان، نقش بورس در افزایش درآمد سرانه استان و بررسی نقش بورس در توسعه فرهنگ سهام‌داری در این استان از مهم‌ترین محورهای برگزاری این همایش محسوب می‎شود.

قربان‎پور ادامه داد: بررسی نقش بورس در ایجاد تحرک در شرکت‌های استان برای ورود به بورس، بررسی نقش بورس در افزایش مالیات‌های استان، نقش بورس در تمرکز منابع مالی استان به صورت هدفمند و نقش بورس در پذیرش کالاهای استراتژیک استان در بورس کالا از دیگر محورهای برگزاری همایش بورس است.

مسئول دبیرخانه کارگروه اقتصادی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نقش صدا و سیما و رسانه‌ها در توسعه فرهنگ سهام‌داری و آشناسازی مردم با مفاهیم بازار سرمایه، نقش سازمان صنعت و معدن و تجارت در تحرک شرکت‌ها برای ورود به بورس، نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در فراهم سازی آموزش علمی دانشجویان با مفاهیم بازار سرمایه نیز در این همایش بررسی می‎شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول