اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استادان و دانشجویان صورت گرفت

ارائه 50 مقاله به دبیرخانه همایش ملی امدادرسانی

خبرگزاری فارس: مسئول همایش پیشگیری، ایمن‌سازی و امدادرسانی در حریق و حوادث در کرمان گفت: 50 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد 12 مقاله در سطح استادان و دانشجویان مورد قبول قرار گرفت.

ارائه 50 مقاله به دبیرخانه همایش ملی امدادرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فریده خیری پیش از ظهر امروز در همایش کشوری پیشگیری، ایمن‌سازی و امدادرسانی در حریق و حوادث اظهار داشت:‌ فعالیت مرکز آموزش عالی علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمان از آبان ماه سال 87 در سه رشته معماری، آی‌تی شهرداری‌ها و گل و گیاه‌های زینتی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: 400 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمان تحصیل می‌کنند و کتابخانه این مرکز 800 جلد کتاب دارد.

خیری از ارتقای سطح آگاهی عمومی در شناخت و مقابله با حوادث، ارتقای سطح ایمنی ساختمان‌ها در مقابل بلایا و ارتقای سطح کیفی عملیات امداد و نجات در سوانح به عنوان اهداف اصلی این همایش نام برد.

وی بیان داشت: محورهای همایش کشوری پیشگیری، ایمن‌سازی و امدادرسانی در حریق و حوادث در کرمان به گونه‌ای طراحی شده است تا متخصصان با آن رابطه برقرار کنند.

خیری از شیمی حریق، شناخت انواع سوانح، عملیات امداد و نجات، پیشگیری و ایمن‌سازی، ایمنی امدادگران و نجات‌گران در عملیات و راه‌های کاهش جبران خسارت‌های ناشی از حوادث به عنوان محورهای همایش مذکور نام برد.

وی از ارسال 50 مقاله به دبیرخانه همایش کشوری پیشگیری، ایمن‌سازی و امدادرسانی در حریق و حوادث در کرمان خبر داد و ابراز داشت: 12 مقاله در این همایش پذیرفته شد که 9 مقاله در سطح استادان و سه مقاله در سطح دانشجویی است.

خیری گفت: از مجموع 12 مقاله پذیرفته شده در این همایش پنج مقاله در قالب سخنرانی و هفت مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول