اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز شد

برپایی نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر در اصفهان

خبرگزاری فارس: ششمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات گران‌بها، طلا، جواهر، سنگ‌های قیمتی، نقره، ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از امروز آغاز به کار کرده و تا پنجم خردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است.

برپایی نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ششمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات گران‌بها، طلا، جواهر، سنگ‌های قیمتی، نقره، ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته اصفهان با حضور 100 مشارکت کننده توسط مسئولان اتحادیه کشوری و شهرک صنعتی اصفهان افتتاح شد. 

با توجه به دعوت مسئولان استانی در این نمایشگاه اما برخی از آنها در این مراسم حضور پیدا نکردند.

برای دومین سال در تاریخ برگزاری این نوع نمایشگاه در آیین افتتاحیه آن از چهره‌های ماندگار صنعت طلا و جواهر کشور تجلیل به عمل آمد.

از میان استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان‌شرقی، فارس و خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که در این نمایشگاه حضور دارند، استان‌های اصفهان و تهران بیشترین مشارکت کنندگان این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

در این نمایشگاه نمایندگان کشورهای ایتالیا، فرانسه، ترکیه و چین نیز به ارائه فعالیت‌های خود می‌پردازند.

با توجه به تخصصی بودن نمایشگاه، روز آخر برای بازدید کارشناسان و متخصصان در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از سال‌های گذشته باشد.

در ششمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات گران‌بها، طلا، جواهر، سنگ‌های قیمتی، نقره، ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته اصفهان ظرفیت نمایشگاه از دو سالن به سه سالن افزایش پیدا کرده که این امر خود از استقبال بی‌نظیر فعالان صنعت طلا و جواهر از نمایشگاه حکایت دارد.

از دیگر ویژگی‌های نمایشگاه سال جاری نسبت به سال‌های گذشته افزایش غرفه طلا و جواهر و راه‌اندازی سایت اختصاصی نمایشگاه بوده است.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول