اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان عنوان کرد

افزایش غرفه‌های طلا و جواهر در نمایشگاه بین‌المللی طلا

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: در ششمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات گران‌بها، طلا و جواهر، سنگ‌های قیمتی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته اصفهان در سال جاری نسبت به سال گذشته غرفه طلا و جواهر افزایش پیدا کرده است.

افزایش غرفه‌های طلا و جواهر در نمایشگاه بین‌المللی طلا

هوشنگ شیشه‌بران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات گران‌بها، طلا و جواهر، سنگ‌های قیمتی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته در اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه از دوم تا پنجم خرداد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در مساحت 9 هزار مترمربع در سه سالن برای بازدید عموم و خرید طلا و جواهر ایجاد می‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان افزود: تغییر حاصل شده در این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته افزایش غرفه طلا و جواهر برای علاقه‌مندان است.

وی اضافه کرد: از طریق سایت‌های خبری از قبیل طلانیوز، طلا دات‌ آی‌آر و ژورنال‌‌های شمال و جنوب و طلا و جواهر کار اطلاع‌رسانی و خبررسانی انجام می‌شود.

شیشه‌بران تصریح کرد: در سال جاری نیز برای نخستین بار سایت مربوط به ششمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات گران‌بها، طلا و جواهر، سنگ‌های قیمتی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته را‌ه‌اندازی شده که تاکنون 35 هزار نفر بازدید کننده داشته است.

وی از اعداد غرفه‌های نمایشگاه طلا سخن گفت و بیان داشت: 120 غرفه در این نمایشگاه وجود دارد که نسبت به سال گذشته نزدیک به 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان ادامه داد: شرکت‌ کنندگان این نمایشگاه از قبیل شرکت تعاونی طلاسازان اصفهان و اتحادیه طلای کشور از جمله غرفه‌داران مهم این نمایشگاه هستند.

وی از تعامل خوب شرکت نمایشگاه‌ها با اتحادیه طلای اصفهان سخن گفت و اظهار داشت: ارتقای کیفیت ششمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات گران‌بها، طلا و جواهر، سنگ‌های قیمتی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از اهداف مسئولان برگزار کننده است.

شیشه‌بران به غرفه ماشین‌آلات اشاره و تصریح کرد: تمام ماشین‌سازها و ابزارفروشان در زمینه ساخت و تولید طلا نماینده‌ کشورهای ایتالیا، ترکیه، ژاپن و آلمان در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، شرکت ‌کنندگان در این نمایشگاه نیز از استان‌های اصفهان، تهران و ارومیه هستند.

به گزارش فارس، این نمایشگاه طی ساعات بازدید 16 تا 22 برای علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول