اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن گوهرنشانان ایران:

6 رشته طلا و جواهر وارد دانشگاه علمی کاربردی شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن گوهرنشانان طلا و جواهر کشور از تصویب شش رشته تحصیلی طلا و جواهر و ورود آنها به دفترچه دانشگاه جامع عملی کاربردی خبر داد.

6 رشته طلا و جواهر وارد دانشگاه علمی کاربردی شد
حمید علیمردانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از تصویب شش رشته تحصیلی طلا و جواهر و ورود آنها به دفترچه دانشگاه جامع عملی کاربردی خبر داد و اظهار داشت: اگر مقدمات طرح ایجاد رشته‏های طلا و جواهر در دانشگاه علمی کاربردی رودهن فراهم شود، می‏توان این رشته‏های مصوب را در رودهن آموزش داد.
وی ادامه داد: این شش رشته شامل گوهرنشانی، طلا و جواهرسازی با دست، قالب‏سازی، ریخته‏گری طلا و جواهر، ملیله‏سازی، زنجیربافی و رشته گوهرتراشی بوده که اقدامات اولیه در این ارتباط صورت گرفته و مقرر شده است به‌روز فعال شود.

* رودهن آماده تبدیل شدن به قطب صنعت طلا و جواهر کشور
علیمردانی، رودهن را منطقه‏ای مناسب جهت تبدیل شدن به قطب طلا و جواهر کشور خواند و افزود: نزدیکی به پایتخت، وجود مسیرهای آزادراهی مناسب و مردمانی فرهیخته همگی از جمله ویژگی‏های قابل توجه شهر توریستی رودهن برای تبدیل شدن به قطب صنعت طلا و جواهر کشور شمرده می‏شود.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول