اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ظرفیت 2 هزار نفر

دوره جدید آموزش طلا و جواهر رودهن آغاز می‏شود

خبرگزاری فارس: بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور از برگزاری دوره جدید آموزش رشته طلا و جواهر در رودهن با ظرفیت 2 هزار نفر خبر داد.

دوره جدید آموزش طلا و جواهر رودهن آغاز می‏شود
سعدالله بهمنش در حاشیه برگزاری آزمون نهایی بخش تئوری دوره‏ فراگیری رشته طلا و جواهر رودهن در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: نتیجه برگزاری دوره‏های رشته طلا و جواهر رودهن با حضور جمع کثیری از علاقه‏مندان به این صنعت باعث خشنودی مسئولان امر شد.
وی ادامه داد: حضور گسترده و شوق وصف‏ناپذیر مردم رودهن در مباحث تحقیقاتی و آموزشی رشته طلا و جواهر موجبات تحسین فعالان این رشته را فراهم ساخت.
بهمنش، از بسط و توسعه این رشته در سایر نقاط کشور خبر داد و افزود: تلاش‏های مسئولان عالی ‏رتبه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه سبب شد تا رودهن به‌عنوان منطقه پایلوت این طرح آموزشی انتخاب شود.
بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور تصریح کرد: اما مسئولان برگزاری دوره‏های طلا و جواهر سعی بر بسط و توسعه آن به دیگر نواحی استان و در دورنمایی روشن به همه نقاط کشور دارند.
وی، استقبال بی‏نظیر اهالی رودهن از دوره‏های آموزشی طلا و جواهر را مصداقی بارز از بازگشت تدریجی ایرانیان به هنرهای باستانیشان خواند.
بهمنش تصریح کرد: هنر و فرهنگ ساخت انواع مصنوعات زینتی در ردیف قدیمی‏ترین صنایع متعلق به مردم این سرزمین است.
بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور، صنعت طلا و جواهر را سلطان صنایع خواند.
وی در زمینه دوره‏های عملی این رشته در رودهن نیز خاطر نشان کرد: شهرداری رودهن و مسئولان سازمان فنی‌وحرفه‏ای استان تهران در زمینه تداوم برگزاری دوره‏های عملی آموزشی طلا و جواهر قول مساعد داده‏اند.
بهمنش ادامه داد: پس از ارزیابی کارشناسان امر از میزان آمادگی متقاضیان و همچنین کسب موافقت‏های لازم برای برگزاری دوره‏های عملی، این بخش مهم از فراگیری نیز آغاز می‏شود.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول