اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‏رئیس انجمن آموزشی طلا و جواهر:

رودهن مقصد تجار طلا و جواهر جهان می‏شود

خبرگزاری فارس: نایب‏ رئیس انجمن آموزشی طلا و جواهر کشور گفت: با طی روند کنونی، رودهن به مقصد آینده تجار فعال در زمینه طلا و جواهر جهان تبدیل می‏شود.

رودهن مقصد تجار طلا و جواهر جهان می‏شود
حمید علیمردانی در حاشیه برگزاری آزمون نهایی بخش تئوری دوره‏ فراگیری رشته طلا و جواهر رودهن در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: این دوره آموزشی با چنین حجم گسترده‏ای برای نخستین بار در کشور برگزار می‏شود.
وی ادامه داد: اگر بتوان این حرکت بی‏سابقه در جهان را با نگاه مثبت مسئولان امر توسعه داد، ظرف سه سال آینده معضل بیکاری در رودهن به طور کامل از بین می‏رود.
علیمردانی از حضور بیش از 450 علاقه‏مند به رشته‏های طلا و جواهر در این دوره خبر داد و افزود: دوره‏های طلا و جواهر رودهن در گام نخست پذیرای بیش از 450 علاقه‏مند فراگیری این هنر بود.
نایب‏ رئیس انجمن آموزشی طلا و جواهر کشور ادامه داد: آزمون امروز برای دو گروه 225 نفره صبح و عصر برگزار می‏شود و نفرات برگزیده برای حضور در دوره‏های عملی آموزش این رشته انتخاب خواهند شد.
وی در تشریح نحوه ادامه آموزش در دوره‏های طلا و جواهر رودهن گفت: در بخش نخست از آموزش، مروری گذرا بر 20 رشته کاری موجود در این صنعت صورت گرفت.
علیمردانی تصریح کرد: علاوه بر این مسئولان برگزاری این دوره، دو رشته گوهرتراشی و گوهرشناسی را به عنوان نیاز امروز صنعت طلا و جواهر کشور بیش از سایر رشته‏های موجود مورد توجه قرار داده‏اند.
نایب رئیس انجمن آموزشی طلا و جواهر کشور اضافه کرد: این هنرجویان پس از دوره تئوری، وارد فاز فراگیری اصول عملی حرفه طلا و جواهر شده و از آموزش‏های لازم در این زمینه بهره‏مند می‏شوند.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول