اسدالله بهمنش در گفتوگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، بیتوجهی در گذشته را دلیل گمنامی برندهای ایرانی در برهه کنونی خواند.
وی افزود: بیتوجهی مسئولان در گذشته سدی در مقابل توسعه برندهای ایرانی در عرصههای بینالمللی بود.
بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی کشور ادامه داد: با ورود دولت در این امر و تعیین استاندارد برای محصولات تولیدی راه برای به شهرت رسیدن برندهای ایرانی و حضور آنها در عرصه صادرات جهانی هموار شده است.
بهمنش از فعالیت 20 برند ایرانی در کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر 20 برند ملی فعالیت میکنند که امیدوارم بر تعداد این نمونههای داخلی افزوده شود.
انتهای پیام/ح30/د1000
اخبار مرتبط
-
گوهرشناسی از دورههای طلا و جواهر رودهن حذف نشود
-
احداث نخستین شهرک صنفی تولید طلا و جواهر
-
فعالیت 7 هزار صنعتگر در حکاکی نقره و جواهرآلات سنتی آذربایجان شرقی
-
همزمانی کار و آموزش در دورههای جواهرسازی
-
جواهرسازی رشتهای دانشگاهی شد
-
بهرهبرداری از فاز دوم مرکز خرید جواهر تبریز
-
تصویب طرح منطقه ویژه گردشگری شهر طلا و جواهر رودهن
-
ضعف اطلاعرسانی جواهرسازی در رودهن برطرف شود
-
تبدیل رودهن به منطقه ویژه اقتصادی طلا و جواهر
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.