اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‏رئیس انجمن آموزشی طلا و جواهر ایران خبر داد

ایجاد رشته‏های دانشگاهی طلا و جواهر در کشور

خبرگزاری فارس: نایب ‏رئیس انجمن آموزشی طلا و جواهر ایران از ایجاد رشته‏های دانشگاهی طلا و جواهر به‌زودی در کشور خبر داد.

ایجاد رشته‏های دانشگاهی طلا و جواهر در کشور
حمید علی‏مردانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، ایجاد رشته‏های دانشگاهی طلا و جواهر را در مرحله تامین امور مقدماتی خواند.
وی افزود: ایده ایجاد دوره‏های آموزش عالی رشته‏های طلا و جواهر در مراکز دانشگاهی کشور از گذشته‏های دور به عنوان یک آرزوی ایده‏آل محسوب می‏شد.
نایب ‏رئیس انجمن آموزشی طلا و جواهر ایران ادامه داد: سیلابس‏بندی شش گرایش از مشاغل اشتغالزا و حیاتی این رشته پس از حدود چهار سال همکاری تنی چند از پیشکسوتان صنعت طلا و جواهر با مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی در ابتدای سال 90 به پایان رسید.
وی ضمن معرفی اعضای اصلی کارگروه تخصصی و پیگیری این امر پر اهمیت گفت: حمید فرخی‏نیا، منوچهر جنتی‏نیا، حمیدرضا علی‏مردانی و مسعود عطاریان به‌عنوان پیشکسوتان صنعت طلا و جواهر، محمدحسین صیقلی عامل توسعه خوشه صنعتی طلا و جواهر و صادقی، باقری، جمال‏زاده و پورعباس به عنوان نمایندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای اصلی کارگروه مشترک بررسی رشته‏های دانشگاهی را تشکیل می‏دهند.
علی‏مردانی با بیان اینکه دیگر کشورهای فعال در این عرصه هنری توان فنی بیش از هنرمندان صنعت‏گر ایرانی را ندارند، عنوان کرد: نیاز امروز صنعت طلا و جواهر کشور توجه ویژه به علوم مدیریتی و تخصص‏گرایی است.
نایب ‏رئیس انجمن آموزشی طلا و جواهر ایران ادامه داد: روش‏های مدیریتی باید از شیوه‏های سلیقه‏ای و فردگرایی به سبک و سیاق مدیریت برنامه‏مدار تغییر شکل دهد.
وی اضافه کرد: تنها در سایه اتخاذ چنین تصمیماتی است که می‏توان با تمرکز در عملکرد و همچنین تخصص‏گرایی شرایط موجود را نیازسنجی، برنامه‏ریزی و از تمام ظرفیت‏های موجود در کشور بهره برد.
علی‏مردانی ادامه داد: نگاه کشورهای دنیا به صنعت طلا و جواهر به‌عنوان یک صنعت مولد کاملا مشهود است و آنهایی که کارشناسانه و با برنامه‏ریزی در این مسیر گام بردارند، موفق می‏شوند.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول