اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان‌شمالی:

کمیته امداد به 23 هزار و 670 نامه مردمی رسیدگی کرد

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: این نهاد در دور سوم سفر رئیس جمهور به استان به 23 هزار و 670 نامه و درخواست مردمی رسیدگی کرد.

کمیته امداد به 23 هزار و 670 نامه مردمی رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، محمد بلوچی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 83 میلیون ریال برای رسیدگی و پاسخگویی به نامه‌های فوق اختصاص یافت، اظهار داشت: تمام اعتبارات مذکور برای پاسخگویی به نامه‌های سفر سوم و حل مشکلات مردم هزینه شد.

وی افزود: در دور اول و دوم سفر نیز به ترتیب به 13 هزار و 713 درخواست با اعتبار 17 میلیارد و 706 میلیون ریال و 25 هزار و 215 نامه نیز با اعتبار 10 میلیارد و 370 میلیون ریال رسیدگی شد. 

بلوچی با بیان اینکه در این سفرها مجموعاً اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 159 میلیون ریال برای پاسخگویی به نامه‌ها هزینه شد، گفت: اعتبارات هزینه شده در زمینه مشکلات درمان، معیشت، تحصیل و مسکن مددجویان این نهاد بوده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارت مذکور به صورت کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه به مردم پرداخت شد، اظهار داشت: این کمک‌ها از محل اعتبارات کمیته امداد، نهاد ریاست جمهوری، وزارت نفت و از محل استانداری تأمین شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی خاطر نشان کرد: امید است در سفر آتی رئیس جمهور و هیئت همراه به این استان و همچنین با کمک و تلاش مسئولان استانی بتوانیم در حد توان و طبق ضوابط به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول