اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله کعبی صورت می‌گیرد

برگزاری همایش دفاع مقدس در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد آبادان از برگزاری دو همایش دفاع مقدس و نقش قوه مقننه در تحولات نظام قانونی کشور در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری همایش دفاع مقدس در آبادان

عبدالرضا عطاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: همایش نقش دانشگاه آزاد در دفاع مقدس و قوه مقننه در تحولات نظام قانونی کشور به‌ منظور بالا بردن آگاهی دانشجویان و شرکت آنها در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه همزمان با سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های مناسبتی این روز انتشار یک ویژه‌نامه در خصوص اخبار و فعالیت‌های دانشگاه آزاد آبادان و نمایش فیلم کوتاه 17 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی گروه جوان و همکاری دفتر فرهنگ اسلامی و روابط عمومی دانشگاه آزاد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبادان تصریح کرد: سخنران مراسم، آیت‌الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

وی اضافه کرد: همایش نقش قوه مقننه در تحولات نظام قانونی کشور به صورت پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

عطاش خاطر نشان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش در این دانشگاه است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین همایش‌هایی تصریح کرد: برگزاری برنامه، همایش و نشست‌های فرهنگی می‌تواند موجبات رشد فکری، ارتقای خلاقیت و ایجاد انگیزه بیشتر در بین دانشجویان شود که مسئولان باید همواره این موضوع را مدنظر قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبادان با تشکر از تعامل و مشارکت مطلوب دانشجویان با مسئولان این دانشگاه گفت: برگزاری این برنامه‌ها مطمئناً مشارکت جدی مسئولان را می‌طلبد که مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی آبادان با ظرفیت بالا از پس آن برآمده‌اند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری همایش دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم این حرکت گامی مؤثر در راستای ارتقای فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در بین دانشجویان باشد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول