اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک خبر داد

آغاز عملیات چهار بانده کردن مسیر محمدیه به آبیک

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک گفت: عملیات اجرایی چهار بانده کردن شهر محمدیه به آبیک به‌زودی آغاز می‌شود.

آغاز عملیات چهار بانده کردن مسیر محمدیه به آبیک

هوشنگ اعلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: پروژه چهار بانده کردن محمدیه به آبیک از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به شهرستان آبیک است که جزو طرح‌های ملی محسوب می‌شود.

وی افزود: در اواخر سال گذشته 35 میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی برای چهار بانده کردن محمدیه به آبیک اختصاص یافته است.

این مسئول ادامه داد: طبق آخرین گزارش از مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در سه روز گذشته، به زودی عملیات اجرایی پنج کیلومتر از این مسیر که به مناقصه گذاشته شده از سوی پیمانکار عملیات اجرایی، آغاز می‌شود. 

فرماندار آبیک یادآور شد: پیمانکار تعیین شده موظف است تا پایان سال جاری، 10 کیلومتر از مسیر را که از محور کمال‌شهر به آبیک تا محمدیه است را به اتمام برساند.

اعلایی با بیان اینکه مسیر محمدیه به آبیک جزو نقاط حادثه‌خیز بوده و تصادفات زیادی را به همراه داشته است، افزود: با اجرایی شدن چهار بانده کردن مسیر آبیک به محمدیه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای و از دست دادن هم‌وطنان در این مسیر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری آبیک به زودی در حوزه استحفاظی شرق شهر آبیک نسبت به دوربرگردان اقدام می‌کند که طبق نظر پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با نصب دو سرعت‌گیر، شیب موجود در این مسیر کنترل می‌شود.

علت عدم احداث سیلو در آبیک پایبند نبودن بانک‌ها به ارائه خدمات است

فرماندار آبیک اظهار کرد: در زمینه احداث سیلو از سوی بخش خصوصی درخواست‌های خوبی رسیده است و این در حالی است که یکی از متقاضیان برای دریافت تسهیلات به یکی از بانک‌ها مراجعه کرده ولی با توجیهات غیر‌مسئولانه مواجه شده است.

اعلایی افزود: با توجه به نیاز مبرم شهرستان آبیک و استان قزوین به  احداث سیلو برای گندم، ضروری است تا مسئولان بانک‌ها تجدید نظری بر توجیهات خود داشته باشند.

وی ادامه داد: متأسفانه مسئولان بانک‌ها به دلایل مختلف از پرداخت تسهیلات مخالفت می‌کنند لذا با توجه به تولید بیش از 80 هزار تن گندم در شهرستان آبیک، احداث سیلوی گندم ضروری است که مسئولان ذی‌ربط باید تدابیر لازم در این زمینه را بیندیشند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول