اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گرگان خبر داد

برون‎سپاری 80 درصد فعالیت‎های عمرانی شهرداری به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان گفت: در بخش عمرانی بیش از 80 درصد فعالیت‌های شهرداری گرگان به بخش خصوصی واگذار شده است.

برون‎سپاری 80 درصد فعالیت‎های عمرانی شهرداری به بخش خصوصی

ابراهیم کریمی در حاشیه نخستین همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها که در گرگان در حال برگزاری است در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار ‎داشت: در بخش خدمات شهری چیزی حدود 70 تا 75 درصد، در بخش شهرسازی حدود 15 درصد و در بخش اداری مالی 10 تا 15 درصد فعالیت‌ها به بخش خصوصی تفویض شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری گرگان در صدد است با افزایش میزان برون‌سپاری به بخش خصوصی به امر کیفیت، نظارت دقیق داشته باشد تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و خدمات‌گیرندگان باشیم.

شهردار گرگان با تاکید بر اینکه در بحث برون‌سپاری هدف ما جلب رضایت عمومی است عنوان کرد: اگر رضایت عمومی ایجاد شود یقیناً شهرداری گرگان در انجام فعالیت‌های خود موفق عمل کرده در غیر این صورت باید در روند ارائه فعالیت‌ها بازنگری انجام شود.

کریمی با اشاره به اینکه برون‌سپاری در کاهش هزینه‌ها تاثیرگذار است یادآور شد: البته ما در این زمینه تنها به دنبال کاهش هزینه‌ها نیستیم بلکه هدف اصلی ما ارائه خدمات باکیفیت است.

وی در خصوص اینکه اگر بخواهید به عملکرد شهرداری گرگان در زمینه برون‌سپاری نمره بدهید ارزیابی شما چگونه خواهد بود متذکر شد: در برون‌سپاری مقاومت‌ها در بخش‌های مختلف بسیار زیاد است که بخشی از آن داخل مجموعه شهرداری و بخشی دیگر نیز از بدنه شهرداری جداست لذا اگر بخواهیم در این زمینه شهرداری گرگان را مورد ارزیابی قرار دهیم نمره 15 خواهد گرفت.

شهردار گرگان در خصوص رسیدن به نقطه مطلوب در بخش برون‌سپاری اظهار داشت: اگر خوش‌بینانه به قضیه بنگریم تا رسیدن به نقطه مطلوب 5 سال فاصله داریم که البته مجموعه شهرداری گرگان سعی و تلاش خود را به کار گرفته تا فاصله را برای رسیدن به این مهم کم کند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول