اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

5 پروژه عمرانی سوم خرداد در آمل افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: پنج پروژه عمرانی آمل در سوم خرداد امسال افتتاح می‌شود.

5 پروژه عمرانی سوم خرداد در آمل افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نخستین نشست شورای ورزش این شهرستان در سال 91 با حضور سلیمانی نائب رئیس فدراسیون بسکتبال کشور و رئیس هیئت بسکتبال مازندران، عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران که امسال در رقابت‌های لیگ برتر به مقام قهرمانی دست یافت، روسای هیئت‌های ورزشی و دیگر مسئولان شهری برگزار شد.

فرماندار آمل در این نشست بیان داشت: شاهد موفقیت‌های بزرگ ورزشی در سال گذشته برای ورزش این شهرستان بودیم که بزرگ‌ترین آن قهرمانی کاله مازندران در رقابت‌های لیگ برتر والیبال بوده تا این تیم به مسابقات آسیایی راه یابد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک سهمیه المپیک توسط ورزشکار این شهرستان کسب شد، افزود: قاسم رضایی کشتی‌گیر فرنگی‌کار این شهرستان توانست در مسابقات گزینشی المپیک 2012 لندن جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند.

رئیس شورای ورزش شهرستان آمل با تاکید اینکه پنج پروژه بزرگ شهری این شهرستان در سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسند، یادآور شد: پروژه‌های ورزشی نیز در این بین گنجانده شده که افتتاح مجتمع ورزشی زمین چمن مصنوعی بلوار جانبازان یکی از آن موارد است.

اکبرزاده با اعلام اینکه در شورای ورزش شهرستان چهار موضوع بحث‌های عمرانی، زیرساخت‌های ورزشی، ورزش همگانی و ورزش پهلوانی را دنبال می‌کنیم، گفت: در دولت نهم و دهم نگاه دولت به ترویج ساختار ورزشی کشور بوده و در بخش زیرساخت‌ها و امور عمرانی کارهای جدیدی انجام شده است.

وی اذعان داشت: در راستای توسعه فرهنگی و ورزشی آن چیزی که انتظار می‌رود اخلاق ورزشی است البته نیاز است در عرصه ورزش تمرکز بیشتری داشته باشیم و زمانی می‌توانیم کارنامه قبولی به ورزش شهرستان بدهیم که اخلاق در سرلوحه امور ما قرار گیرد.

اکبرزاده با اعلام اینکه مسئولان شهری باید گوشه‌ای از اعتبارات را به امر ورزش اختصاص دهند، تصریح کرد: باید مدیران ما خود ورزشی باشند و به این امر توجه ویژه‌ای بکنند.

فرماندار آمل گفت: در این شهرستان چهار پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای از سال 90 با اعتبار 4 میلیارد تومان در دست اجرا است که تا 31 تیر ماه باید حساب‌هایش تسویه شود، زیرا نباید یک ریال از اعتبارات ما برگشت بخورد و این امر به هیچ وجه قابل قبول نیست.

اکبرزاده با اشاره به سالن تخصصی منطقه امت‌آباد که برای آن اعتباری 2 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است، گفت: این اعتبارات از محل تعهدات وزارت نفت است که سعی داریم امسال افتتاح شود.

رئیس شورای ورزش آمل جمع کل اعتبارات ورزش این شهرستان در متمم و ابلاغ اولیه را در سال گذشته 17 میلیارد و 440 میلیون ریال عنوان کرد.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه به مناطق محروم به خاطر وجود بیشتر چالش‌های فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتری داریم، ابراز داشت: به همین منظور کارگروه ویژه ساماندهی به مناطق آلوده برای رسیدگی به چالش‌های اجتماعی در این شهرستان ایجاد شد.

وی در مورد استادیوم شهید چمران یادآور شد: برای این استادیوم حدود 7 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده تا هرچه زودتر شاهد پایان عملیات اجرایی آن باشیم.

اکبرزاده در مورد برخورد با باشگاه‌های بدنسازی و دیگر باشگاه‌های بدون مجوز خاطرنشان کرد: به این باشگاه‌ها فرصت می‌دهیم تا به دنبال کسب مجوزات لازم خود بروند، ولی در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول