اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان

عملیات اجرای چند پروژه عمرانی در مریوان آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرای چند پروژه عمرانی به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به مریوان با حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان در این شهرستان آغاز شد.

عملیات اجرای چند پروژه عمرانی در مریوان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج فرماندار مریوان صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه‌ها ضمن گرامیداشت سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری به مریوان، اظهار کرد: اجرای 108 پروژه مختلف عمرانی، خدماتی، آموزشی و رفاهی با اعتباری بالغ بر 440 میلیارد ریال از برکات سفر رهبری به شهرستان مریوان است.

عبدالله رشیدی‌پور از تحقق 96 درصدی مصوبات سفر تاریخی مقام معظم رهبری در مریوان خبر داد و اظهار امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک این مصوبات به صورت 100 درصد محقق شود.

به گفته فرماندار شهرستان مریوان، مردم این شهرستان مرزی با حضور حماسی خود و استقبال بی‌نظیرشان از مقام معظم رهبری تمامی برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان در ایجاد اختلاف در بین مردم و حاکمیت را خنثی کردند.

آغاز عملیات گازرسانی به 4 روستا با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کردستان از طرح‌هایی بود که با حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان در مریوان کلنگ‌زنی شد.

همچنین سه زمین روباز با اعتبار دو میلیارد ریال و گازرسانی به روستاهای انجیران، هانه‌شیخان، بناوچله و نشکاش با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که کلنگ آن به زمین زده شد.

فرماندار شهرستان مریوان در پایان تصریح کرد: بهره‌برداری از خانه عالم برده‌رشه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال و پروژه‌های دیگر طرح هادی روستای سیف‌سفلی، خانه عالم کانی‌دینار و آبرسانی به روستای انجیران نیز به مناسبت ایام سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به مریوان افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول