اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداری قم:

کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی قم کنترل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری قم بر نظارت دائم و مستمر بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی قم و همچنین بررسی وضعیت و کیفیت مصالح ساختمانی به کار رفته‌ شده در این پروژه‌ها تاکید کرد.

کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی قم کنترل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جواد دلاوری در جلسه شورای فنی استان که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و به ریاست معاون امور عمرانی استانداری تشکیل شد، از کنترل کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی استان به صورت مستمر خبر داد و گفت: اکثر پروژه‌های عمرانی مهم استان توسط کمیته‌های کنترل کیفیت و نظارت شورای فنی استان کنترل و نظارت می‌شوند.

وی افزود: باید کمیته‌های زیر مجموعه شورای فنی استان با نظارت و کنترل مستمر، در ارتقای بیشتر کیفیت پروژه‌ها تلاش کنند.

معاون امور عمرانی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود بر انجام آزمایشات دوره‌ای از مصالح به کار رفته در پروژه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: آزمایشات کیفیت مصالح ساختمانی باید در آزمایشگاه‌های ذی صلاح و مورد تأیید استاندارد و با دقت لازم انجام شود.

در این جلسه گزارش کیفیت اجرای پروژه راه قم - نیزار و قم - آوه از پروژه‌های بخش راه، پروژه‌های نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس، احداث ساختمان مجتمع بین‌المللی آفرینش‌های دینی و مذهبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کشتارگاه صنعتی قم ارائه شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول