اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر:

45 طرح عمرانی در هلال احمر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از افتتاح 45 طرح عمرانی تا پایان سال جاری در جمعیت هلال‌احمر استان‌های سراسر کشور خبر داد.

45 طرح عمرانی در هلال احمر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک امیرحسین آزادی‌وفا بعد از ظهر امروز در نشست شورای معاونان جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر 133 طرح عمرانی توسط این جمعیت در استان‌های مختلف کشور در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال 45 طرح به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به تحولات مثبت صورت گرفته در هلال احمر طی فعالیت دولت دهم بیان داشت: میزان اعتبارات تخصیص یافته به خرید تجهیزات و اقلام امداد و نجات در سال گذشته یک‌هزار میلیارد ریال بوده که با حمایت‌های بسیار خوب دولت حدود 70 درصد این تجهیزات خریداری شده است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور تقویت و تجهیز جمعیت هلال احمر را از مهم‌ترین برنامه‌های امسال هلال احمر عنوان کرد و ادامه داد: هر چه تجهیزات و امکانات بیشتر و مناسب‌تری در اختیار هلال احمر قرار گیرد، ارائه خدمات امدادی با سرعت و کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال احمر کشور نیز در این نشست گفت: امروز هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از موفق‌ترین جمعیت‌های هلال احمر بین کشورهای مختلف شناخته می‌شود.

عباس سوداگر افزود: خوشبختانه هلال احمر در انجام وظایف خود به موفقیت‌های خوبی دست یافته است و همواره در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: استان مرکزی نیز در مقایسه با سایر استان‌های کشور در بسیاری از شاخصه‌ها عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز گفت: استان مرکزی در حال حاضر از نظر تجهیزات با کمبودی مواجه نیست و در سال گذشته با اعتبارات بسیار خوبی که برای تجهیز جمعیت اختصاص یافت، بخش قابل توجهی از کمبودها جبران شد.

مرتضی سلیمی افزود: جمعیت هلال احمر در استان مرکزی 22 هزار نفر را در معاونت‌های جوانان، داوطلبان و امدادگران زیر پوشش دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول