اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

اجرای طرح‌های عمرانی در کرج شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در کرج شتاب می‌گیرد.

اجرای طرح‌های عمرانی در کرج شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در شهرداری توسعه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و اجرای سریع پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: با توجه به گسترش جمعیت و نیاز مردم به خدمات شهری لذا تلاش مسئولان در شهرداری دو چندان شده و سعی خواهیم کرد با توسعه خدمات به سمت شهری آبادتر و پیشرفته‌تر گام برداریم.

این مسئول با بیان اینکه در نظر داریم هر هفته یک طرح عمرانی در کرج را به بهره‌برداری برسانیم، تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مردم تلاش ما در توسعه خدمات‌رسانی به خوبی احساس کرده و ما نیز بتوانیم وعده‌های خود را در زمان مشخص به تحقق برسانیم.

وی با اعلام این که یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های تابستان سال 91 بهر‌ه‌برداری از پارک استاد شهریار است، افزود: براساس برنامه زمان‌بندی شده این پارک تا پایان تابستان آماده بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار کرج افتتاح پروژه‌های عمرانی سال جاری را با مدیریت شهری کرج با محوریت سازمان‌های اتوبوس‌رانی، میادین میوه و تره‌بار، قطار شهری و بازیافت عنوان کرد.

به گفته آقازاده افتتاح بازارهای روز بلوار انقلاب و بهره‌برداری از جایگاه CNG اتوبوس‌رانی کرج از جمله پروژه‌هایی است که در بازه زمانی سوم خرداد تا پایان شهریورماه سال جاری افتتاح می‌شود.

وی گفت: در این راستا و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ایستگاه پسماند خلج‌آباد نیز تا پایان خردادماه افتتاح ‌می‌شود.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود با تاکید بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی سازمان قطار شهری خاطرنشان کرد: علمیات‌های عمرانی نیز در شهر باید با رونق و شتاب بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم به تعهدات خود جامه عمل بپوشانیم.

وی محوریت افتتاح طرح قطار شهری را بهره‌برداری و افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح بلوار کامیون‌داران خواند و افزود: این تقاطع با رفع معارض، بلوار کامیون‌داران به مرحله اجرا و بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته آقازاده، با اجرای پل روگذر کامیون‌داران مشکلات مردم مشکین‌دشت، محمدشهر، صفادشت و اشتهارد به منظور دسترسی مناسب به ایستگاه مترو محمدشهر، ماهدشت و هم‌چنین اتوبان تهران رفع خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه تیرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول