اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم خرداد امسال صورت می‌گیرد

افتتاح 48 پروژه عمرانی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان از افتتاح 48 پروژه عمرانی با اعتباری در حدود 144 میلیارد ریال در شهرهای مختلف استان همزمان با سوم خرداد خبر داد.

افتتاح 48 پروژه عمرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زمان کمی تا پایان سال مالی جاری باقیمانده است، اظهار داشت: هر چند تعدادی از پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری استان زنجان به مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده است، ولی باقیمانده این پروژه‌ها هم تا پایان سال مالی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از فراخوان انجام شده به شهرداری‌های استان زنجان برای معرفی پروژه عمرانی در سال جاری خبر داد و افزود: این فراخوان برای تکمیل روند عمران و آبادانی شهرها انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان ابراز امیدواری کرد، با تکمیل پروژه‌های عمرانی روند زیباسازی شهرهای استان زنجان سرعت یابد.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار زنجان درباره آسفالت خیابان‌های شهرهای استان زنجان تصریح کرد: سال جاری در واقع سال نهضت آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر شهرهای استان زنجان محسوب می‌شود.

کریمی پروژه‌های تعریف شده برای شهرهای استان زنجان را دارای تنوع دانست و گفت: این پروژه‌ها شامل بلوارها، پارک‌های بزرگ برای بانوان و همچنین پارک‌های محله‌ای و اصلاح و زیباسازی مبلمان شهری است.

وی احداث ساختمان‌های چند منظوره و لازم برای شهرداری را از دیگر پروژه‌های عمرانی تعریف شده برای شهرهای استان اعلام و اضافه کرد: این پروژه‌ها برای استفاده‌ مدیریت بحران نیز در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان منابع مالی در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمرانی مصوب در ستاد عمران شهری را در سال جاری 400 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: شاید بتوان این منابع را گسترش داد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول