اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت وزنه‌برداری البرز:

کم‌تجربگی عامل اصلی ناکامی در گواتمالا بود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت وزنه‌برداری استان البرز کم‌تجربگی نفرات ملی‌پوش را عامل اصلی نتیجه نگرفتن تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی گواتمالا عنوان کرد.

کم‌تجربگی عامل اصلی ناکامی در گواتمالا بود

علی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: نفرات تیم ملی جوانان با حساسیت بالایی انتخاب شدند و اردوهای خوبی را هم پشت سر گذاشتند اما به دلیل کم تجربگی و عدم رقابت در میدان‌های رسمی برخی از آنها نتوانستند توانایی خود را نشان دهند و علی‌رغم شایستگی از رسیدن به مدال بازماندند.

وی با بیان اینکه شرکت در تورنمنت‌ها و مسابقات آسیایی می‌توانست بر توان و تجربه نفرات جوان ما بیفزاید، افزود: در برخی اوزان توانستیم به مدد تجربه و میدان‌دیدگی برخی نفراتمان به مدال برسیم اما در سایر اوزان جوانان تیم متاثر از حضور در یک فضای جدید و ناشناخته بودند و به دلیل عدم تجربه وزنه زدن در مسابقات برون مرزی نتوانستند توانایی خود را نشان دهند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان البرز با اشاره به اینکه تیم ملی جوانان در مسابقات اخیر آسیایی غایب بود، ادامه داد: اگر در این مسابقات نفرات جوانمان را شرکت می‌دادیم امروز شاهد عملکرد بهتر آنها در مسابقات جهانی گواتمالا بودیم.

حسینی که مربی همایون تیموری ملی‌پوش سنگین وزن کشورمان در تیم ملی هم هست، در ادامه گفت: همایون سال گذشته در حرکت یک ضرب مسابقات کشوری وزنه 179 کیلوگرمی را بالای سر برد اما در این رقابت‌ها با وجود آمادگی بسیار 10 کیلو کم‌تر وزنه زد و به نوعی نتوانست در جو سنگین و سطح بالای مسابقات جهانی توانایی خود را نشان دهد.

وی در پایان افزود: فدراسیون باید نگاه جدی‌تری به پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگ‌سالان داشته باشد و شرایطی را فراهم کند تا وزنه‌برداران جوان کشورمان بتوانند هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ روحی آماده مسابقات جهانی شوند تا این‌گونه در مسابقات مهم برون مرزی دچار مشکل نشوند و از ارائه توانمندی‌های خود عاجز نمانند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول