اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان خبر داد

احداث و توسعه 8 فضای ورزشی روباز روستایی در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان از احداث و توسعه هشت فضای ورزشی روباز روستایی در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

احداث و توسعه 8 فضای ورزشی روباز روستایی در نهبندان

داوود شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های کاری این اداره توجه به ورزش روستایی و فعالیت‌های ورزشی جوانان در روستاها است.

وی ادامه داد: فراهم کردن لوازم و امکانات ورزشی به منظور ورزش و فعالیت‌های ورزشی نسل جوان در روستاهای شهرستان امری ضروری است که این اداره تا حد امکان به این مهم توجه کرده و می‌کند.

*4 سالن ورزشی سرپوشیده در نهبندان وجود دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان با بیان اینکه هم‌اکنون احداث و توسعه تعداد هشت فضای ورزشی روباز روستایی شهرستان در دست اقدام است، تصریح کرد: این فضاهای ورزشی در روستاهای طارق، بندان، طبسین سفلی، چاه عباس اردونی، چهارفرسخ، میغان، رومه و اسدآباد ایجاد و توسعه می‌یابند.

شرفی افزود: عملیات احداث و توسعه این فضاهای ورزشی روباز روستایی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهبندان انجام و توسط این اداره به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این اداره در حال حاضر چهار سالن ورزشی سرپوشیده و یک زمین ورزشی روباز دارد، اظهار داشت: یک فضای سرپوشیده نیمه‌تمام در شهر نهبندان و یک سالن ورزشی سرپوشیده در شهر شوسف در نظارت این اداره قرار دارد.

*سالن ورزشی روستای خوانشرف تا پایان شهریور‌ آماده افتتاح است

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان اذعان داشت: در حال حاضر ورزشکاران روستایی این شهرستان از چهار سالن ورزشی سرپوشیده روستایی، پنج زمین فوتبال خاکی روستایی و 60 زمین والیبال خاکی روستایی برای انجام فعالیت‌های ورزشی خویش بهره‌مند می‌شوند.

شرفی از تکمیل و آماده شدن پروژه سالن ورزشی روستای خوانشرف تا پایان شهریور‌ماه امسال خبر داد و گفت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 900 مترمربع در حال احداث است و هم‌اکنون بیش از 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه اعتباری معادل 400 میلیون تومان برای این پروژه هزینه می‌شود، تصریح کرد: برای اتمام و تکمیل این سالن ورزشی تنها آیتم نصب کفپوش آن باقی مانده که هم اکنون کفپوش خریداری و باید در سالن نصب شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول