اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با علنی شدن اختلاف نظر استاندار و مدیرکل ورزش

روزشمار خداحافظی خدابخش با ورزش اصفهان آغاز شد

خبرگزاری فارس: پس از اینکه جمعی از مخالفان رشید خدابخش در دیدار حضوری با معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خواستار برکناری این مدیر شدند، مشاور استاندار اصفهان نیز مدعی شد استاندار قصد تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان را دارد.

روزشمار خداحافظی خدابخش با ورزش اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بحث تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان که طی یک سال گذشته همواره مطرح بوده، یک بار دیگر در محافل ورزشی استان اصفهان به طور جدی مطرح شده است تا گمانه‌زنی‌ها در مورد جانشین احتمالی رشید خدابخش برای برعهده گرفتن سکان اداره‌‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان قوت بگیرد.

سفر دو هفته قبل باقر پیش‌نمازی معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان به اصفهان فرصتی را فراهم آورد تا جمعی از مخالفان رشید خدابخش در گفت‌وگو با معاون وزیر نارضایتی خود از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان را اعلام کرده و برای برکناری وی رایزنی کنند.

صحبت‌های مقدماتی با پیش‌نمازی در اصفهان به جلسه خصوصی با وی در تهران انجامید و روز چهارشنبه تعدادی از منتقدان عملکرد مدیرکل در دفتر پیش‌نمازی با وی گفت‌وگو کرده و خواستار تغییرات در رأس اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان شدند.

هنوز نتایج این نشست رسانه‌ای نشده بود که مشاور استاندار اصفهان در گفت‌وگویی رسانه‌ای مدعی شد نظر ذاکر‌اصفهانی تغییر مدیریت ورزش و جوانان استان اصفهان است.

وی در مورد روی کار آمدن خدابخش گفته که وی در زمان اضطراری و با توجه به بازنشستگی مدیر قبلی به عنوان مدیرکل تربیت بدنی گماشته شده، اما این در حالی است که استاندار اصفهان به طور مداوم عدم رضایت خود را از عملکرد اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرده است.

احمدرضا مهنام هم‌چنین مدعی شده طرفداری برخی از نمایندگان از خدابخش موجب شده تا بحث تغییر وی عملی نشود.

گفته می‌شود ذاکراصفهانی شش ماه قبل به این نتیجه رسیده که در اداره‌کل ورزش و جوانان تغییرهایی انجام شود، اما با روی کار آمدن وزیر ورزش و آغاز بحث انتخابات این موضوع به تأخیر افتاده است، اما به نظر می‌رسد با علنی شدن اختلافات نظرهای استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان، بحث تغییر مدیرکل به طور جدی مطرح شود.

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با برخی منتقدان اعلام کرده که وی از سوی وزیر ورزش مأمور شده تا شرایط ورزش اصفهان را بسنجد و گزارش آن را به وزیر ارائه کند، حال باید منتظر بمانیم و شاهد تغییرات احتمالی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان باشیم.

از سوی دیگر طی روزهای گذشته بحث مدیرکلی برخی از افراد برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان مطرح شده و در مورد برخی از گزینه‌ها که سابقه مدیریت ورزشی ندارند، نگرانی‌های بسیاری در جامعه ورزش استان اصفهان وجود دارد که عجله برای تغییرات در اصفهان با تصمیم‌های کارشناسی نشده همراه باشد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول