اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 صورت گرفت

کسب 35 مدال کشوری توسط بانوان ورزشکار کاشانی

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان کاشان از کسب 35 مدال کشوری توسط بانوان ورزشکار این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

کسب 35 مدال کشوری توسط بانوان ورزشکار کاشانی

صدیقه سادات‌ هاشمی‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: 35 نفر از بانوان ورزشکار این شهرستان طی سال گذشته در مسابقات کشوری در رشته‌های کاراته، دوومیدانی، وشو، کونگ‌فو، والیبال نشسته معلولان، تنیس روی میز معلولان، دوومیدانی معلولان و پینگ‌پنگ موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

وی افزود: به منظور تشویق و ایجاد انگیزه در بانوان کاشانی مدال‌آور کشوری همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن در قالب مراسمی با عنوان جشن دختران فاطمی از آنها تجلیل شد.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان کاشان با اشاره به کسب مقام‌های متعدد قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح استان اصفهان ادامه داد: بانوان ورزشکار کاشانی با کسب افتخارات متعدد ورزشی در سطح استان اصفهان از جایگاه برتری نسبت به دیگر شهرستان‌های استان قرار دارد.

به گفته وی برای نخستین بار در سال گذشته تیم والیبال گروه صنعتی شادمان در مسابقات دسته دو کشور مقام نخست را کسب کرد و مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشور را به دست آورد.

هاشمی‌نسب با تأکید بر توانمندی‌های بانوان ورزشکار کاشانی، کمبود اعتبارات، فضا و امکانات ورزشی را از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات این بانوان دانست و خاطرنشان کرد: شرایط و امکانات موجود پاسخگوی نیاز جامعه بانوان ورزشکار کاشانی نیست.

وی تصریح کرد: گرچه بر طبق قانون 30 درصد اعتبارات ورزشی شهرستان باید به ورزش بانوان اختصاص یابد، اما به دلیل کم بودن اعتبارات ورزشی اختصاص‌یافته توسط استان اصفهان، میزان اعتباراتی که برای ورزش بانوان کاشانی در نظر گرفته می‌شود، بسیار ناچیز است.

هاشمی‌نسب تعداد بانوان ورزشکار بیمه‌شده کاشانی را تاکنون 3 هزار و 246 نفر ذکر و عنوان کرد: افزایش امکانات ورزشی برای بانوان موجب ارتقای سطح سلامت و نشاط آنها به‌عنوان رکن خانواده و در نتیجه زمینه‌ساز و ضامن سلامت جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول