اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری خبر داد

داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات وزنه‌برداری آسیا سوت می‎زند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از داوران بین‌المللی و مطرح این استان در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی قضاوت خواهد کرد.

داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات وزنه‌برداری آسیا سوت می‎زند

عبدالله نیکبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیایی وزنه‌برداری از تاریخ 12 اردیبهشت‌ماه جاری در کره جنوبی برگزار می‎شود که در این مسابقات با اعلام حکمی از سوی فدراسیون وزنه‌برداری آسیا عبدالله نیکبخت داور استان برای این مسابقات سوت خواهد زد.

وی با بیان اینکه داور چهارمحال و بختیاری در این مسابقات در سنگین وزن قضاوت خواهد کرد، گفت: نیکبخت با حضور در این مسابقات توانایی خود را به اثبات رسانید.

نیکخبت با اشاره به اینکه از استان چهارمحال و بختیاری در این مسابقات نماینده‌ای وجود ندارد، گفت: تیم وزنه برداری چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی آسیا جوانان ماگائو یک نماینده خواهد داشت که این مسابقات تا 20 روز آینده برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وزنه‌برداری از جمله رشته‎های در حال پیشرفت در استان چهارمحال و بختیاری است، گفت: این رشته در بین مردم استان نیز جایگاه خوبی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: وزنه‌برداری از جمله رشته‎های شناسایی شده در این استان است که متاسفانه این رشته ورزشی نیز به مانند سایر رشته‌ها دارای کمبودهای جدی است که عمدتا به مشکلات مالی و مکانی مربوط می‌شود.

نیکبخت ادامه داد: با وجود کمبود امکانات، در مقاطع مختلف افتخارات و قهرمانی‎های زیادی توسط ورزشکاران این استان برای کشور خلق شده است که قابل تامل و توجه است.

وی تاکید کرد: استان چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های بالایی در ورزش وزنه‎برداری برخوردار است که در صورت توجه کافی به این رشته ورزشی، تامین سالن اختصاصی و نیز اسپانسر مالی در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در سطح استان و کشور هستیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول