اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت آزادسازی خرمشهر صورت می‌گیرد _ 6

عارف‌زاده: برگزاری اجلاس خواهران رزمنده کشور در خرمشهر

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته بانوان کنگره ملی شهدای خرمشهر از برگزاری اجلاس خواهران رزمنده سراسر کشور به‌ مناسبت شکست حصر خرمشهر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند خبر داد.

عارف‌زاده: برگزاری اجلاس خواهران رزمنده کشور در خرمشهر

کبری عارف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: نخستین روز از خردادماه سال 91 به ‌مناسبت مقاومت‌ها و پشتیبانی زنان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس به خواهران رزمنده اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی نمایشگاه از حضور و پشتیبانی زنان در دوران جنگ، پخت غذاهای محلی و آموزش کار با اسلحه در این روز برگزار می‌شود.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی شهدای خرمشهر در خصوص ساعت برگزاری این مراسم تصریح کرد: برنامه‌ها از ساعت هشت و نیم تا 13 اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: حمایت‌ها، پشتیبانی و جانفشانی‌های خواهران امدادگر و بسیجی در دوران اشغال شهر خرمشهر در افزایش روحیه و توان رزمی برادران بسیجی و رزمندگان خط مقدم بی‌نظیر بود و همین امر موجب ثبت و ماندگاری رشادت و فداکاری‌های آنان در حافظه تاریخ کشورمان شده است.

عارف زاده با اشاره به عظمت عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر گفت: بیت‌المقدس از جمله حیاتی‌ترین و مهم‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بوده و شهدایی چون جهان‌آرا، جان خود را در آن فدای دفاع از خاک وطن و حفظ نظام اسلامی کردند.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم نسل جدید امروز با گرامی داشتن یاد و خاطره این فداکاری‌ها بتوانند ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس باشند.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول