اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار گرگان:

رویکرد شهرداری الکترونیک شهروندمداری است

خبرگزاری فارس: مشاور شهردار گرگان در حوزه آی‎تی گفت: شهرداری الکترونیک با رویکرد شهروندمداری از طریق ایجاد زیرساخت‎های مناسب فناوری اطلاعات و ارتباطات به دنبال ارائه خدمات برتر است.

رویکرد شهرداری الکترونیک شهروندمداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین مؤمنی در همایش برون‎سپاری و در کارگاه تخصصی اداری مالی اظهار داشت: زیرساخت‎های ارتباطی، دیتاسنتر، سازماندهی و مدیریت مناسب، آموزش و فرهنگ‎سازی کارکنان، مدیران شهرداری و شهروندان، خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار شهرداری می‎تواند شهر گرگان را به جایگاه ویژه منطقه‎ای در بین شهرهای با کیفیت زندگی بالا سوق دهد.

وی با بیان اینکه کمیته فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار اقدام به تدوین برنامه جامع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری گرگان کرده گفت: این کمیته دارای 15 عضو بوده که اقدام به برگزاری 53 جلسه کرده و نتیجه آن هفت استراتژی کلان مصوب و 64 پروژه مصوب شده است.

مشاور شهردار گرگان در حوزه آی‎تی با بیان اینکه استفاده از فناوری‎های نوین، نیازهای شهرداری گرگان را در زمینه‎های فناوری اطلاعات و ارتباطات شناسایی می‎کند خاطر نشان کرد: با استفاده از منابع انسانی و مادی در خارج از سازمان نیز می‎توان از خدمات برون‎سپاری بهره جست.

مؤمنی متذکر شد: به منظور توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهرداری گرگان باید برنامه‎های خود را با شناسایی نیازها، اولویت‎بندی سرمایه‎گذاری‎ها، بازنگری برنامه سالانه و ارزیابی آمادگی الکترونیکی شهرداری، متناسب با استراتژی‎های دولت و برنامه چشم‎انداز 20 ساله کشور برنامه پنجم توسعه را تدوین کند.

وی اذعان داشت: شهرداری تلاش می‎کند در راستای ارائه خدمات بر خط و توزیع مناسب و عادلانه به شهروندان و سایر ذی‌نفعان ضمن ایجاد، توسعه و نگهداری زیرساخت‎های فناوری اطلاعات و ارتباطات مناسب و امن، کارآیی و اثربخشی فرآیندهای شهرداری را بهبود بخشد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول