اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها:

موضوعات راهبردی باید اهداف بلندمدت شهرداری‌ها باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها در گرگان گفت: توجه شهرداری‌ها باید پرداختن به موضوعات مهم و راهبردی در راستای اهداف بلندمدت و رسیدن به افق چشم‌انداز باشد.

موضوعات راهبردی باید اهداف بلندمدت شهرداری‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان هادی نادری صبح امروز در جمع شهرداران شمال کشور در نخستین همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها اظهار ‎داشت: این همایش تا این لحظه، روند خوبی را پشت سر گذاشت البته تنها اشکالی که وجود دارد اینکه افراد شرکت‌کننده در همایش که از سایر شهرداری‌ها حضور داشتند، همسطح نبودند و از واحدهای غیرمرتبط نیز در این جلسه حاضر شدند لذا ممکن است خروجی این همایش برای برخی شهرداری‌ها رضایت‎بخش نباشد.

وی با بیان اینکه برون‌سپاری در شهرداری‌ها مسئله مهمی محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: این همایش استارت کار است لذا اگر قرار باشد برون‌سپاری در شهرداری‌ها به نحو شایسته صورت بگیرد باید همایش‌های بعدی را در تداوم استفاده از تجربیات داشته باشیم.

رئیس دبیرخانه همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها در ادامه تصریح کرد: در همایش‌های بعدی نیز می‌توان به رفع مشکلات موجود و تقویت نقاط قوت کمک کرد تا ان‌شاءالله برون‌سپاری و مدیریت هزینه‌ها همچنین کیفیت ارائه خدمات در شهرداری‌ها با استفاده از توان تخصصی در حوزه‌های مختلف انجام شود.

نادری به مهم‌ترین مزیت‌های برون‌سپاری در شهرداری‌ها اشاره کرد و بیان داشت: با برون‌سپاری در حوزه‌های مختلف می‌توان به کنترل هزینه‌ها، افزایش سرعت در ارائه خدمات، کاهش بروکراسی اداری، افزایش کمیت خدمات، ایجاد اشتغالزایی از طریق به کارگیری توان بخش خصوصی دست یافت.

وی در خصوص پشتیبانی‌کنندگان این همایش متذکر شد: حمایت‌کنندگان اصلی این همایش سازمان شهرداری‌ها، دهیاری‌های کشور و اداره کل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری گلستان است و شرکت کیفیت‌سازان نیز به عنوان گروه مستندساز با این همایش همکاری دارند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول