اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه همایش ملی برون‎سپاری در شهرداری‎ها:

برون‎سپاری محور رسیدن شهرداری‎ها به کلاس جهانی است

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه همایش ملی برون‌‌سپاری در شهرداری‎ها در گرگان گفت: یکی از راه‎های رسیدن به شهرداری در کلاس جهانی استفاده از توان تخصصی بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف است که این کار با برون‎سپاری امکان‎پذیر خواهد بود.

برون‎سپاری محور رسیدن شهرداری‎ها به کلاس جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان هادی نادری در جمع شهرداران همایش ملی برون‎سپاری در شهرداری‎ها در گرگان اظهار ‎داشت: در برون‎سپاری خدمات هنوز در ابتدای راه هستیم لذا برای اینکه این مهم در شهرداری‎ها تداوم داشته باشد باید دبیرخانه دائمی برون‎سپاری به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی در شهرداری‎ها شکل بگیرد.

وی پیشنهاد راه‌اندازی واحد برون‎سپاری در هر شهرداری را ارائه داد و تصریح کرد: خوب است واحد برون‎سپاری در مراکز استان‎ها خصوصا کلان شهرها اتفاق بیفتد که این واحد تخصصی در مباحث هزینه فایده، ارائه راهکار بهتر، امکان‌سنجی برون‎سپاری، استانداردسازی و الگوبرداری از شهرداری‎های موفق در حوزه‎های مختلف استفاده کند.

رئیس دبیرخانه همایش ملی برون‎سپاری در شهرداری‎ها اذعان کرد: راه‎اندازی دفاتر خدمات الکترونیک و پیشخوان از دیگر پیشنهادات کارگروه تخصصی اداری مالی این همایش است لذا باید سعی شود به سمت راه‎اندازی دفاتر الکترونیک پیش برویم که حداقل در مراکز استان‎ها و کلان شهرها این کار صورت پذیرد.

نادری بیان داشت: برون‎سپاری در کلان‌شهرهای شیراز، مشهد و تهران صورت گرفته که به ارائه خدمات بهتر، کیفیت بالاتر با بروکراسی اداری کمتر می‎انجامد و رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

وی پروژه‎های زیربنایی و استراتژیک محور را از دیگر پیشنهادات این کارگروه خواند و بیان داشت: اگر مدیران ارشد سازمان به موضوع اشراف نداشته باشند امکان پیاده‎سازی در شهر وجود ندارد لذا انتظار داریم برون‌سپاری در شهرداری‎ها به طور صحیح انجام شود.

رئیس دبیرخانه همایش ملی برون‎سپاری در شهرداری‎ها در پایان اذعان کرد: ما چه بخواهیم چه نخواهیم دنیا با موضوعات مختلف به سمت جهانی‎سازی پیش می‎رود که شهرداری در کلاس جهانی طبقه‎بندی می‎شود و نیاز است در این زمینه مشخصات شهرداری‎ها به صورت لیست احصاء شوند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول