اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته علمی همایش برون‎سپاری شهرداری‎ها:

تجربیات شهرداری‎ها در همایش برون‎سپاری تدوین می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته علمی همایش برون‎سپاری در گرگان گفت: مستندات و تجربیات شهرداری‎ها در همایش برون‎سپاری تدوین می‎شود.

تجربیات شهرداری‎ها در همایش برون‎سپاری تدوین می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مجتبی جمالی در حاشیه همایش برون‎سپاری در شهرداری‎ها در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری‎ها یک سازمان بزرگ شهری هستند که نمی‎توانند همه خدمات و اقدامات را به تنهایی انجام دهند و در این راستا لازم است از بخش خصوصی و برون‎سپاری بخشی از مسئولیت‎ها بهره ‎برد.

وی با بیان اینکه تجربه برون‎سپاری در برخی از شهرداری‎ها وجود دارد تصریح کرد: شاید در کلان‌شهرها و برخی شهرهای موفق این برون‎سپاری‎ها انجام شده باشد اما متاسفانه این تجربیات مدون و مستند نیست.

جمالی اذعان داشت: از فواید این همایش این است که این تجربیات را ساماندهی و مستند می‎کند تا بتوانیم از این دستاورد استخراج مدل و ارائه الگو برای شهرداری‎های کشور داشته باشیم.

دبیر کمیته علمی همایش برون‎سپاری در شهرداری‎ها یادآور شد: از الگوهای ارائه شده در این همایش می‎توان در اکثر حوزه‎های مدیریت نوین شهری بهره‎ برد که در حال حاضر کمبود آن به شدت برای شهرداری‎ها حس می‎شود.

وی با اشاره به مشکلات این همایش ابراز داشت: یکی از مسائلی که کار را در برگزاری همایش بر ما سخت می‎کرد این بود که به سختی توانستیم شهرداری‎ها را متقاعد و به این فضا بیاوریم تا بتوانیم مستندسازی داشته باشیم.

جمالی با بیان اینکه برون‎سپاری در همه شهرها یکسان نیست خاطر نشان کرد: دستاورد این همایش علاوه بر اینکه باعث ترویج بحث مطالعه و تحقیق در شهرداری‎ها می‎شود یک اقدام نو و جدیدی است که کمک می‎کند تا ضعف‎ها و مشکلات برون‎سپاری در بخش‎های مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد.

دبیر کمیته علمی همایش برون‎سپاری در شهرداری‎ها تاکید کرد: انتظار مردم برای عملکرد و خدمات مطلوب شهرداران را به این نتیجه رسانده است که دیگر نمی‎شود با روش‎های سنتی شهر را اداره کرد و برون‎سپاری می‎تواند در کیفیت خدمات، افزایش بهره‎وری، سرعت کار و ... کمک کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول