اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه شکوائیه‌ای به دادسرا

سرپرست خانواده مادر و کودک بجنوردی از شهرداری شکایت کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست خانواده مادر و کودک بجنوردی، به دلیل قصور مدیران شهری که منجر به قربانی شدن دو عضو خانواده‌اش در پی سقوط به کانال روباز مملو از آب شد، از شهرداری شکایت کرد.

سرپرست خانواده مادر و کودک بجنوردی از شهرداری شکایت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، همسر و پدر این قربانیان چهارشنبه با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد نسبت به این سهل‌انگاری مسئولان مدیریت شهری شکایت و خواستار رسیدگی به آن شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد هم پیش از این اعلام کرده بود که با عوامل مقصر در این حادثه تأسف‌بار به خاطر ترک فعل در هر سطحی برخورد خواهد شد.

اکنون افکار عمومی استان منتظر اقدام دستگاه قضایی برای بررسی موضوع و در صورت موضوعیت، برخورد قاطع با مسببان اصلی این حادثه تلخ هستند.

طی روزهای گذشته به خاطر وقوع این حادثه احساسات مردم بجنورد جریحه‌دار و از بروز آن ابراز تأسف می‌کردند.

مادر و کودک دوشنبه شب هفته جاری به خاطر سقوط در کانال بدون حفاظ جان خود را از دست دادند که این امر به خاطر آب گرفتگی و لغزنده بودن معابر اتفاق افتاده بود.

پیکر بی‌جان این مادر در همان شب حادثه توسط امدادگران پیدا و جنازه‌ مربوط به کودک 2.5 ساله دختر نیز دو روز بعد در انتهای محله جوادیه بجنورد پیدا شد و پس از انجام تشریفات قانونی هر دو به خاک سپرده شدند.

به گزارش فارس در این ارتباط جمشید گریوانی یکی از اعضای شورای شهر بجنورد که سه دوره عضویت را در این شورا داشته به خاطر آنچه که به عنوان بی‌تدبیری برخی از مسئولان شمرده شده،  استعفا و از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول