اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان:

همایش "نام" در استان زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: همایش "نام" در استان زنجان برگزار می‌شود.

همایش "نام" در استان زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدیعقوب حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش "نام" در استان زنجان بررسی علمی موضوعات مربوط به نام است.

وی با اشاره به اینکه ارائه نتایج بررسی‌های موضوعات مختلف در این همایش به مردم از اهداف مهم برگزاری این همایش محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: یک اندوخته علمی نیز از این همایش تهیه می‌شود.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان تصریح کرد: محققان و اندیشمندان در آینده می‌توانند از نتایج و اندوخته‌های همایش "نام" در مطالعات خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در برگزاری همایش "نام" از حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی بهره می‌گیریم، اضافه کرد: سعی می‌کنیم در برگزاری این همایش از مشارکت دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی نیز برخوردار باشیم.

حسینی با تاکید بر اینکه نام یکی از موضوعات تاثیرگذار در زندگی فرد به شمار می‌رود، یادآور شد: نام در زندگی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فرد و در همه عرصه‌ها تاثیر دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر نام فرد بر گرفته از نام ائمه یا بزرگان دینی باشد، در محیط‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی اظهار وجود می‌کند، ادامه داد: اما نام‌هایی که نامانوس هستند یا معنای خوبی ندارند، با شخصیت فرد سازگاری نداشته و فرد منزوی می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با گرامیداشت روز سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد روز حماسه آفرینی رزمندگان جمهوری اسلامی و روز افتخار برای ملت ایران است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول