اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

حرکت جهشی ثبت احوال در دولت دهم در اقدامات برون‌سازمانی

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: در دولت دهم شاهد ظهور و بروز سازمان ثبت احوال در اقدامات برون سازمانی و یک حرکت جهشی نسبت به گذشته بوده‌ایم.

حرکت جهشی ثبت احوال در دولت دهم در اقدامات برون‌سازمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت صبح امروز در گردهمایی مدیران کل ثبت احوال کشور در گرگان اظهار داشت: سازمان ثبت احول امروز به عنوان یکی از سازمان‌های مطرح و کارآمد است که توانسته به خوبی در راستای اهداف سازمان گام بردارد.

وی استقرار خدمات دولتی ثبت احوال در سراسر کشور را از دیگر اقدامات خوب در دولت‌های نهم و دهم عنوان کرد و بیان داشت: ما در سطح کشور شاهد هستیم که خدمات دولت در بخش ثبت احوال به لحاظ کمی و کیفی رشد داشته که این مهم با سعی و تلاش مضاعف مجموعه کارکنان ثبت احوال به دست آمده که جای تشکر و قدردانی است.

استاندار گلستان گفت: افزایش ضریب اسناد ایمنی اسناد هویتی، فراهم آوردن زمینه شناسایی الکترونیکی ایرانیان، توسعه زیرساخت‌ها، مهندسی فرهنگ نامگذاری از دیگر اقدامات خوب دیگری است که در سطح کشور صورت گرفته و البته در استان گلستان این اقدام شایسته انجام شده است.

قناعت با بیان اینکه تبدیل ثبت احوال به سازمانی تمام الکترونیک از اقدامات شایسته دیگری است که در دولت‌های نهم و دهم شاهد آن بوده‌ایم اذعان کرد: ایجاد نگهداری پایگاه اطلاعاتی جمعیتی کشور نیز از اقدامات کلیدی دیگری است که از سوی مدیران ارشد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: طرح‌های خوبی با همکاری و همسویی سازمان ثبت احوال با دولت به انجام رسیده که از جمله این اقدامات سهام عدالت، هدفمندی یارانه‌ها، صدور شناسنامه یارانه‌ای، صدور کارت ملی هوشمند و انجام برنامه‌های تحرک در استان‌هاست که در دولت احمدی‌نژاد به این اقدامات پرداخته شده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول