اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه منابع انسانی ثبت احوال خبر داد

دریافت 1500 مجوز برای پست‌های بدون تصدی سازمان ثبت احوال

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و مدیر توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور گفت: برای پست‌های بدون تصدی سازمان ثبت احوال یک هزار و 500 مجوز دریافت خواهد شد.

دریافت 1500 مجوز برای پست‌های بدون تصدی سازمان ثبت احوال

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان طاهر موهبتی پیش از ظهر امروز در همایش مدیران کل سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت: تامین نیروی متخصص و کارآمد یکی از اولویت‌های سازمان در سال جاری است که در این راستا مجوز یک هزار و 500 پست بدون تصدی در ثبت احوال استان‌ها گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه دومین سال از برنامه پنجم توسعه را در پیشرو داریم خاطر نشان کرد: هر چه به سال 1404 نزدیک‌تر می‌شویم کار و اجرایی برنامه‌ها سخت‌تر است.

موهبتی ثبت نشانی برای تولید مهاجرت را از دیگر برنامه‌های سال جاری دانست و افزود: این مسئله با اطلاع‌رسانی به مردم و هماهنگی با مسئولان محقق می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و مدیر توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور خاطر نشان کرد: صدور شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال در تمام ثبت احوال‌های کشور، اجرای طرح آرشیو الکترونیک، ارتقای پایگاه اطلاعات جمعیتی ایرانیان برای فراهم کردن پشتیبانی مؤثر از طرح آرشیو اسناد الکترونیک و کارت هوشمند ملی توسعه، پیش‌بینی دفاتر پیشخوان دولت به منظور جمع‌آوری سامانه شهروند کارت هوشمند ملی و تامین تجهیزات مرتبط توسط دفاتر، مناسب‌سازی و مقاوم‌سازی فضایی فیزیکی استاندار در سازمان ثبت احوال و احداث ساختمان و تجهیز آن از دیگر اقداماتی است که در سال 1391 در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه سازمان ثبت احوال 337 هزار مترمربع زیربنای ساختمانی دارد اذعان داشت: 771 هزار مترمربع زمین در اختیار این سازمان قرار دارد و  618 ساختمان در استان‌ها داریم که 10 درصد آنها استیجاری است.

موهبتی رعایت اصل صرفه‌جویی، هدفمندی‌مصارف، تقویت ناوگان حمل و نقل سازمان، ارتقای بهره‌وری از طریق اصلاح سیستم و بازنگری ساختارها با رویکرد کاهش تصدی‌گری را از اقداماتی برشمرد که در سال 1391 در سازمان ثبت احوال محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول